۲۲۳ نفر به تعداد بستری‌های کرونا در آذربایجان غربی افزوده شد

۲۲۳ نفر به تعداد بستری‌های کرونا در آذربایجان غربی افزوده شد

آراز آذربایجان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بستری شدن ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا مجموع بیماران بستری شده در بیمارستانها به یک هزار و ۱۵۳ نف‌ر رسید.
جواد آقازاده با ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و تداوم یک ماهه وضعیت قرمز در آذربایجان غربی افزود: با بستری شدن ۲۲۳ تن دیگر از مبتلایان به کرونا مجموع کل بستری‌های ناشی از این بیماری در بیمارستان‌های استان به یک هزار و ۱۵۳ تن رسید.
وی ادامه داد: از مجموع آمار روزانه بستری‌های جدید در بیمارستان‌ها، مرکز استان با ۶۴ نفر بستری همچنان در صدر و شهرستان‌های خوی با ۲۹ نفر و مهاباد با ۲۶ نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
آقازاده با بیان اینکه با فوت ۲۱ نفر دیگر تعداد جان باختگان ناشی از ویروس کرونا هم به یک هزار و ۳۴۷ نفر رسید، عنوان کرد: تعداد بستری‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه به ۲۲۳ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۷۰ نفر از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره تعداد بیماران بستری در استان گفت: یک هزار و ۲۴۴ بیمار سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تخت‌های بیمارستان‌های استان پر شده است.
آقازاده با گلایه از بی توجهی برخی مردم نسبت به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: تنها راه مدیریت و مقابله بیماری کرونا رعایت فاصله اجتماعی، دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.
گفتنی است، محدودیت‌های کرونایی به همراه دورکاری کارکنان ادارت برای سومین هفته متوالی تمدید شده است و با ادامه روند فعلی پیش بینی می‌شود در ماه آتی نیز این روند ادامه داشته باشد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


− سه = 6