۱۶۳ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

۱۶۳ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

آراز آذربایجان- – رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: با گذشت سه روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر ۱۶۳ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۲ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی صبح شنبه در خصوص ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراها ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند، افزود: از این تعداد ۹۳ نفر در فرمانداری، ۲۸ نفر از طریق اپلیکیشن موبایلی، ۲۶ نفر دسکتاپی و ۱۶ نفر نیز در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان ۳۰ نفر سابقه عضویت در شوراهای شهر را دارند، افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان ۹۱ نفر دارای مدرک لیسانس، ۵۶ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر دکتری، ۲ نفر حوزوی، ۷ نفر فوق دیپلم و ۳ نفر نیز دیپلم هستند.
فرماندار ارومیه گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر، ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی نام نویسی موکول نکنند تا شاهد ازدحام در روزهای آخر نباشیم.
فرماندار ارومیه نیز در گفتگو با خبرنگاران حاضر در فرمانداری با بیان اینکه روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرستان ارومیه از طریق روش‌های حضوری و غیرحضوری در حال انجام است، افزود: روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.
رسول مقابلی با اشاره به تجربه ادوار گذشته انتخابات که برخی از داوطلبان فرایند ثبت نام خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول می‌کنند، افزود: این امر برای کسانی که قصد ثبت نام حضوری در ستاد انتخابات فرمانداری را دارند، منجر به ازدحام جمعیت شده و علاوه بر اتلاف وقت داوطلبان، ریسک ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ را افزایش خواهد داد.
فرماندار ارومیه با توصیه به استفاده از روش‌های غیرحضوری اعلامی توسط ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام، تصریح کرد: از داوطلبانی که قصد شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر را دارند، تقاضا می‌کنیم در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه


هشت − 3 =