گشایش نمایشگاه ملی گوهرشاد در ارومیه

گشایش نمایشگاه ملی گوهرشاد در ارومیه

آرازآذربایجان،با هدف ارائه الگوی پوشاک ایرانی اسلامی برای بانوان، نمایشگاه ملی گوهرشاد در ارومیه گشایش یافت.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی که در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه برپا شده است گفت: حجاب، حکمی الهی و دینی است که همه ما باید به رعایت آن، اهتمام ویژه داشته باشیم.
رضا ابراهیمی با اشاره ه اینکه دشمنان همواره مبانی اعتقادی دین مبین اسلام را هدف قرار داده و سعی در مقابله با آن دارند، افزود: هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شوم خود در این خصوص به ویژه در حوزه حجاب دست یابد.
وی با قدردانی از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه ملی تخصصی گوهرشاد اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف عرضه محصولات و البسه حجاب و سهولت دسترسی بانوان شهر و استان به این محصولات برپا شده که کار ارزشمندی است و باید همواره در این خصوص فعال باشیم.
در دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان دادن توانمندی‌های تولید کنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس تمهید شده است، بیش از ۴۰ غرفه متشکل از تولیدی‌های ایرانی و دستگاه‌های پشتیبان، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ تدارک دیده شده تا مورد بازدید شهروندان قرار گیرد.
عرضه صنایع خلاق فرهنگی هنری بانوان، عرضه و فروش پوشاک ایرانی اسلامی، عرضه پارچه چادری با تخفیف ۲۰ درصدی به قیمت کارخانه، دوخت رایگان چادر، نمایش لباس‌های بومی محلی استان، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، همراه با نمایش آثار هنرمندان از جمله برنامه‌های دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی (گوهر شاد) است.
برگزاری برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، نمایش آثار هنرمندان و غرفه ویژه کودکان و نوجوانان از جمله دیگر اقداماتی است که در دومین نمایشگاه ملی، تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی گوهر شاد برپاشده است.
«نمایشگاه گوهرشاد» تا ۱۶ تیر ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه برپاست.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


نُه − 1 =