سازمان مردم نهادی که خیر را به صورت مستقیم به مددجو متصل می کند

کمک یک میلیارد ریالی مردم ارومیه به نیازمندان تحت پوشش باران رحمت طی سالجاری

کمک یک میلیارد ریالی مردم ارومیه به نیازمندان تحت پوشش باران رحمت طی سالجاری

آراز آذربایجان- مدیرعامل کانون باران رحمت به عنوان یکی از سازمان های مردم نهاد ارومیه که در سال ۱۳۹۴ از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت دریافت کرده است، گفت: مردم این شهرستان در سال جاری بیش از یک میلیارد ریال به صورت مستقیم و با معرفی این سمن به نیازمندان کمک مالی کردند.
پیام ایجادی افزود: در طول ۲ سال فعالیت این سازمان میزان کمک های جمع آوری شده به بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رسیده که در بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش توزیع شده است.
وی با بیان اینکه ۵۰ خیر به صورت مداوم با این سمن همکاری می کنند، اضافه کرد: ۵۰ خانوده به صورت مستقیم تحت پوشش این سازمان هستند و ماهانه از امکانات و کمک های این سازمان مردم نهاد بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: ۱۰۰ خانوار نیز به صورت غیرمستقیم در طی برگزاری جشن های بهاره، تابستانه و زمستانه از کمک های مردمی بهره مند می شوند.
مدیرعامل کانون باران رحمت بیان کرد: این موسسه از سال ۱۳۹۴ تاکنون پنج جشن گلریزان و ۱۲ نمایشگاه برگزار کرده و هدفش معرفی سازمان‌های مردم نهاد و فعالیت آنها به مردم است.
ایجادی افزود: ششمین جشن باران رحمت امروز /پنجشنبه، ۳ اسفند جاری/ در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار می‌شود که تاکنون ۱۰ هزار بلیط رایگان در بین مردم پخش شده تا با حضور خود زمینه شادمانی نیازمندان و کودکان را فراهم کنند.
وی ادامه داد: موسسه باران رحمت با طرح ‘قطره باران’ خیر را مستقیم به مددجو متصل می کند و ماهانه کارهای مددجو توسط این خیران حل و فصل می شود.
وی افزود: برآوردن آرزوهای کودکان و اشتغال زایی برای خانواده با برگزاری نمایشگاه ها به منظور حفظ حرمت آنان از دیگر برنامه های این سازمان مردم نهاد است.
به گزارش ایرنا کانون باران رحمت ۲۵ عضو فعال دارد و برای ششمین جشن باران رحمت ۱۰ هزار بلیت در ارومیه پخش کرده است.
شکوفایی سازمان های مردم نهاد (سمن ها) به عنوان بازوهای توانمند توسعه فعالیت های اجتماعی در دولت تدبیر و امید از افزایش چشمگیری در آذربایجان غربی برخوردار بوده و در بسیاری از شهرها تعداد سمن ها تا ۲ یا سه برابر رشد داشته است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


× 5 = بیست