چهره

چهره

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: در طی برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ارومیه ۸۵۰ نفر، کارت عضویت نیم بها در کتابخانه‏های استان دریافت کردند.
علی فیروز افزود: نهاد کتابخانه های عمومی استان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ارومیه با ایجاد یک غرفه ضمن معرفی خدمات کتابخانه‎های عمومی به مراجعان زمینه آشنایی آنان با ایستگاه های مطالعه، شبکه کتاب‌خوانان حرفه‎ای، طرح کتاب من، خدمات کتابخانه‎ای برای نابینایان و ناشنوایان را فراهم کرد.
وی اظهار کرد: معرفی کتابخانه‌ها در قالب بروشور، اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های کتابخانه‌ای، تبلیغ سامانه یکپارچه کتابخانه‌‌های ایران نیز در این از طرح‌های دیگر معرفی شده در نمایشگاه یاد شده بود.
وی با اشاره به سایر فعالیت‌های نهاد کتابخانه های آذربایجان غربی در دهمین نمایشگاه کتاب ارومیه ادامه داد: در این نمایشگاه مسابقه نقاشی بین کودکان و نوجوانان برگزار شد و از سه اثر برگزیده در گروه کودکان و سه نقاشی برگزیده در گروه سنی نوجوانان تجلیل شد.
فیروز گفت: در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه کتاب در میان دانش آموزان استان، عضویت نیم بهای دانش آموزان در کتاب خانه های عمومی نیز که از اول مهرماه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


6 + سه =