معاون استاندار آذربایجان غربی:

پیمانکار قطعه سوم آزاد راه ارومیه_تبریز تعیین تکلیف شد

پیمانکار قطعه سوم آزاد راه ارومیه_تبریز تعیین تکلیف شد

آرازآذربایجان،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تعیین تکلیف پیمانکار قطعه سوم آزاد راه ارومیه _تبریز خبرداد.
یاسر رهبردین با بیان اینکه در ماه گذشته جلسه ای با وزارت راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف آزاد راه بودن یا بزرگراه بودن این پروژه برگزار شد، افزود: پیمانکار و سرمایه گذار جدید قطعه سوم آزاد راه ارومیه_ تبریز تعیین تکلیف شده است.
رهبردین با تاکید به اینکه آزاد راه ارومیه_ تبریز در مجموع ۱۵۲کیلومتر است و تلاش می شود با تعیین تکلیف پیمانکار جدید عملیات عمرانی قطعه سوم از اواخر سال جاری شروع شود، گفت: کاهش تصادفات جاده ای، توسعه صنعتی، کشاورزی و اقتصادی، وصل شدن به کریدور غرب از مزایای اتمام آزاد راه ارومیه_ تبریز است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید به اینکه آزاد راه ارومیه_ تبریز در رشد و توسعه اقتصادی استان تاثیر گذار است، اظهار کرد: از ۶ قطعه آزاد راه ارومیه_ تبریز قطعه اول و دوم سهم آذربایجان غربی است و مابقی قطعات در آذربایجان شرقی است که قطعه ای که مشکل اصلی پروژه است قطعه سوم به طول ۲۹کیلومتر و در آذربایجان شرقی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان، نیز تکمیل و اتمام این پروژه جز اولویت ها بود، یاد آور شد: دغدغه اصلی ما تونل ها در این آزاد راه است که با پیگیری های انجام شده و اعتباری که در نظر گرفته شده تلاش می شود بزودی شاهد اتمام این آزاد راه باشیم.
رهبردین ادامه داد: در حال حاضر برای ساخت ۴۱کیلومتر از آزاد راه ارومیه _تبریز ۱۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

دیدگاه


+ شش = 14