سرپرست هلال احمر استان خبرداد

وقوع ۲۱۵ حادثه در جاده‌های آذربایجان‌غربی طی تابستان امسال

وقوع ۲۱۵ حادثه در جاده‌های آذربایجان‌غربی طی تابستان امسال

آرازآذربایجان،سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از وقوع ۲۱۵ فقره حوادث جاده ای در استان طی سه ماه گذشته خبرداد.
حمید محبوبی با اشاره به اینکه مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته طی سه ماه تابستان امسال ۳۷۰ مورد است، افزود: از اول تیر تا ۳۱ شهریور سال جاری مجموعا در اثر حوادث رخ داده ۸۵۹۷ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ۷۹۵ مورد در جاده‌های استان رخ داده است.
وی مجموعه کل آسیب دیدگان را در این باره زمانی ۸۵۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۵۱ نفر در جاده‌های استان دچار آسیب دیدگی شدند.
سرپرست هلال احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۲۴۴ نفر طی عملیات هلال احمر طی این مدت نجات یافته‌اند، افزود: از این تعداد ۲۱۷ نفر به مراکز درمان انتقال یافته و ۲۷ نفر به صورت سرپایی درمان شدند که آمار نجات یافتگان جاده‌ای ۱۷۷ نفر بود.
محبوبی با اشاره به اینکه میزان حادثه دیدگان در اثر سیل و آبگرفتگی ۴۹۵ نفر، کوهستان ۵۸ نفر و میزان خدمات حضوری ۱۰۱ نفر بود، گفت: طی سه ماه گذشته ۴۹۵ نفر در اثر سیل و آبگرفتگی، ۵۶ نفر در کوهستان و ۶۶ نفر در حوادث شهری آسیب دیده و از خدمات هلال احمر استان بهره مند شدند.
وی با اشاره به آمار اسکان یافتگان نیز گفت: طی این بازه زمانی ذکر شده، توسط هلال احمر استان ۱۶۲ نفر اسکان یافتند که۱۶۱ نفر در اثر وقوع سیل و آبگرفتگی نیازمند اسکان بودند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به خدمات هلال احمر استان به حادثه دیدگان و آسیب دیدگان ناشی از وقوع زلزله طی سال گذشته نیز افزود: از تیرماه تا شهریور سال گذشته ۵۰ هزار و ۷۲۸ نفر در اثر زلزله دچار حادثه و آسیب شدند.
محبوبی گفت: طی ۳ماهه تابستان امسال، ۶۵۳۶ نیروی عملیاتی در قالب۷۱۰ تیم به عملیات اعزام و به ارائه خدمات پرداختند.
وی میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای (از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت به هلال احمر استان را ۵ دقیقه و ۵۱ ثانیه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه توسط نیروهای هلال احمر استان، ۱۲ دقیقه و ۸ ثانیه است و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات، یک ساعت و ۳۰ دقیقه و ۳۸ ثانیه است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه


هشت × 8 =