استاندار آذربايجان غربي:

وظیفه مسئولان در شرایط فعلی اقتصادی تکریم مردم است

وظیفه مسئولان در شرایط فعلی اقتصادی تکریم مردم است

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: در این شرایط اقتصادی وظیفه مسوولان استفاده و هزینه کرد امکانات و استعدادها در بهترین وضعیت ها است و باید نسبت به مردم با تکریم و سعه صدر رفتار کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای اداری سردشت با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) علیه رژیم طاغوت که با خوش خدمتی برای استکبار به خارج کردن ثروت های ملی و سرمایه گذاری های خانوادگی در شرکت های اروپایی اقدام می کرد و این رفتار عقب ماندگی کشور را در پی داشت قیام کرد. وی بیان کرد: رژیم طاغوت چون در اداره امور کشور و پرداختن به مسایل منطقه ای اختیاری نداشت ملت ایران به ندای امام راحل لبیک گفته و سبب سرنگونی این رژیم را فراهم کردند. شهریاری اظهار کرد: دشمنان این نظام در حالی که هنوز انقلاب نهال نوپایی بود به دسیسه و توطئه علیه آن اقدام کردند چون از ظرفیت های مردمی آن احساس خطر می کردند. استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمن با خروج از برجام در جهت فشارهای اقتصادی بر ملت ایران برآمد و با پول های سعودی و برنامه های صهیونیستی سعی در آشوب در داخل کردند تا ما چهل سالگی انقلاب را جشن نگیریم و در این راستا توان خود را به کار بستند اما با آگاهی و حضور هوشیارانه مردم در تمامی صحنه ها برنامه های آنان نقش بر آب شد.
وی گفت: در چنین شرایط اقتصادی وظیفه مسوولان استفاده و هزینه کرد امکانات و استعدادها در بهترین وضعیت ها است و باید نسبت به مردم با تکریم و سعه صدر رفتار کنند. شهریاری بیان کرد: استعدادها و ظرفیت های سرمایه ای و فکری خوبی در کشور وجود دارد و این تحریم ها بر رشد و شکوفایی آنها اضافه کرده بود و اگر فشارهای اقتصادی نبود در تمامی بخش های توسعه ای به خودکفایی می رسیدیم. وی تصریح کرد: سردشت از پتانسیل های طبیعی و معنوی بسیاری نسبت به سایر شهرهای استان برخوردار است اما به علت برخی ناهماهنگی ها از سوی مدیران بر عقب ماندگی این شهرستان تاثیرگذار بوده است. شهریاری گفت: سردشت وارث تمدن های کهن و تاریخی منطقه با قابلیت های جهانی همچون خواهرخواندگی با هیروشیمای ژاپن است متاسفانه از ظرفیت ها و بُرد جهانی آن بهره گیری نشده است.
مقام عالی استان تصریح کرد: اگرچه از ظرفیت های این شهرستان غفلت شده ولی تا جایی که می توانیم برای سردشت کارهای ویژه ای را انجام می دهیم تا به جایگاه واقعی برسد. استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در مدت حضور من در استان بیشترین توجه به شهرهای عقب مانده تر است و اگر در گذشته تبعیض و ناعدالتی وجود داشته در این مدت دوباره تکرار نمی شود و هرچند این موضوع برای من هزینه هایی داشته و در این رابطه تحت فشار هستم ولی حتما عدالت بودجه ای را رعایت و حتی درصد بیشتری را هم به مناطق کمتر برخوردار تخصیص می دهیم. شهریاری با بیان اینکه رسمی شدن مرز کیله همواره پیگیری شده است، گفت: در سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به عراق در دستور مذاکرات قرار گرفته بود و همچنین رییس کمیسیون سیاست خارجه کشورمان این موضوع را در ملاقات با سفیر عراق پیگیری کرد. وی افزود: ما در رابطه با رسمی کردن مرز کیله مشکلی نداریم و مشکل ما بیشتر طرف مقابل است که باید آنها تمایل داشته باشند و همواره در دستور ملاقات مسوولان دو کشور قرار دارد تا به نتیجه برسیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


+ شش = 14