ورمگیلو توانایی فنی بالایی دارد اما معروف چیز دیگریست

ورمگیلو توانایی فنی بالایی دارد اما معروف  چیز دیگریست

گروه گزارش : پاسور ۳۹ ساله ایتالیایی دیروز درحالی وارد ارومیه شد که تمرین تیم شهرداری ارومیه به اندازه بازیهای تیم هایی همچون وزارت دفاع یا مهرکام پارس کرج تماشاگر داشت.
شکی در آن نیست که هواداران ارومیه ای به تیم های شهرشان عشق می ورزند چه زمانی که ارومیه یک نماینده در لیگ داشته است یا زمانی مثل اواسط دهه ۸۰ که ارومیه ۲نماینده و استان ۳نماینده در لیگ برتر والیبال ایران داشت.اما تمرین تیم شهرداری متاثر از حضور یکی از بهترین پاسورهای دنیا به اندازه کافی هوادار برای تشویق تیم محبوب ارومیه داشت تا این هواداران به چشم آیند. والریو ورمگیلو در این تمرین بانشاط که با حضور همه بازیکنان تیم شهرداری ارومیه برگزار شد به قدری آماده نشان داد که هواداران پس از پایان تمرین، ورزشگاه را ترک نکردند و منتظر ماندند تا با پاسور جدید و صدالبته اول تیم شهرداری ارومیه عکسی به یادگار بگیرند.در این بین با تنی چند از هوادارانی که در سالن بودند همکلام شدیم.
*ورمگیلو جای سعید را به خوبی پر می کند
حسن محبوبی در مورد پاسور جدید تیم شهرداری می گویددرروز اول تمرین بود و این پاسور کهنکه کار ایتالیایی به سبب مسافت زیادی که از ایتالیا به ارومیه طی کرده بود خسته بود اما با این وجود نشان داد خستگی راه نمی تواند مانعی برای نشان دادن توانایی های یک پاسور ۳۹ ساله باشد.وی معتقد است: رفتن سعید شاید به مذاق هواداران خوش نیاید اما در ورزش حرفه ای باید اینگونه مسائل را پذیرفت. حتی اگر معروف با مخالف تیم شهرداری در این تیم می ماند همان سعید معروف همیشگی نمی شد و مطمئنا به گونه ای بازی می کرد که انگار از سر اجبار و اکراه در این تیم توپ می زند.
محبوبی در پایان گفت: مطمئنم ورمگیلو جای سعید معروف را به خوبی پر می کند و شهرداری و هواداران نباید دغدغه خاطری در این ارتباط داشته باشند.
*پاسور ایتالیایی خوب است اما ای کاش سعید می ماند
سپهر کریمی یکی از هواداران نوجوانی است که به گفته خودش در اکثر تمرین های تیم شهرداری در حضور داشته است. وی درباره پاسور جدید تیم با احتیاط صحبت می کند: درست است که این پاسور ایتالیایی برای ما در ادامه لیگ مثمرثمر خواهد بود ولی مطمئنا هیچ پاسوری در دنیا پاس دادن هایش به اندازه معروف برای ما دل انگیز و دلچسب نیست.وی که درباره معروف با تعصب خاصی سخن می گوید، معتقد است: کاش سعید نمی رفت. کاش می ماند و تیم را قهرمان می کرد و بعد هرکجایی که دلش می خواست می رفت. ما قهرمانی لیگ را بدون سعید نمی خواهیم.سپهر در پایان به نکته جالبی اشاره می کند: شاید هم اکنون هواداران از دست معروف گله داشته باشند اما مطمئنا دوسال بعد وقتی قرارداد معروف با زنیت تمام و سعید بازیکن آزاد اعلام شد درصورت پیوستن معروف به ارومیه گلویشان را دوباره به عشق سعید پاره خواهند کرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = هشت