مديرکل آموزش و پرورش آذربايجان غربي:

هفته پیوند اولیا و مربیان فرصتی برای تقویت رابطه بین خانه و مدرسه است

هفته پیوند اولیا و مربیان فرصتی برای تقویت رابطه  بین خانه و مدرسه است

گروه خبر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان فرصتی برای تقویت رابطه بین خانه و مدرسه در فرآیند تعلیم و تربیت است.
ولی سمرقندی در مراسم استانی جشن پیوند اولیا و مربیان با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان در ارومیه افزود: مدرسه، خانواده و جامعه از عوامل تأثیرگذار در فرآیند تعلیم و تربیت بوده و اگر این فرآیندها کنار هم قرار بگیرند در بحث آموزش، ارتقاء کیفی بیشتری رخ می‌دهد.
وی گفت: مدرسه به عنوان مهد پرورش استعدادها و توانایی‌ها و خلاقیت دانش آموزان و مرکز تمرین آداب اجتماعی بوده و خانواده اولین نهاد در شکل گیری شخصیت دانش آموزان و بزرگ‌ترین نهاد تعلیم و تربیت در جامعه است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مدرسه در سند آموزش و پرورش کانون تربیتی محله نامگذاری شده افزود: جلسات انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای آموزش شیوه های تربیتی دانش_آموزان و کانال ارتباطی بین اولیا و مربیان است.در این جشن پس از قرائت پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش، به صورت نمادین از خانواده های برتر آموزشگاه امام علی (ع) ارومیه در سال تحصیلی گذشته و همه خانواده های شرکت کننده تجلیل شد.جشن پیوند اولیا و مربیان همزمان با سایر مدارس استان در دبستان دخترانه امام علی (ع) ارومیه با حضور مسئولان و اولیای دانش آموزان این آموزشگاه برگزار شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۶:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


شش + = 7