نیرو‌ی انتظامی دژ مستحکم برای حفاظت از مردم

نیرو‌ی انتظامی دژ مستحکم برای حفاظت از مردم

آرازآذربایجان،نماینده ولی فقیه گفت: نیرو‌های انتظامی دژ مستحکمی برای حفاظت از مردم در قبال هر گونه تهدیدات است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی در ارومیه برگزار شد گفت: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می‌افتد؛ لذا تقویت و حمایت از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقاء امنیت و آرامش است.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) نیرو‌های انتظامی را دژ مستحکمی برای حفاظت از مردم در قبال هر گونه تهدیدات عنوان کرد و افزود: باید صمیمانه از تلاش‌های مجموعه انتظامی استان تشکر کرد؛ نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند هست که همواره با تدبیر و اقتدار، وظایف خود را انجام می‌دهند.
امام جمعه ارومیه می گوید: مسیر نیرو‌های مسلح در کسب رضایت الهی بسیار سهل و مقدس است و قطعا می‌تواند سرمایه بزرگ معنوی در دنیا و آخرت باشد و خداوند را به خاطر نعمت بزرگ امنیت و پلیس ولایتمدار شاکریم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز دل مردم به حضور پلیس گرم است و آحاد جامعه کارکنان انتظامی را پناهگاه امن و قابل اعتماد می‌دانند و این یک موهبت الهی است؛ بیان داشت: اعتقاد به خدا، التزام به ولایت فقیه، تلاش برای ارائه خدمات بی منت به مردم از جمله ویژگی‌های پلیس جامعه اسلامی است.
ارتقای شاخص های امنیتی در استان
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هم در این مراسن اظهار کرد: با اتحاد، انسجام و وحدتی که بین مسئولان و نیرو‌های انقلابی وجود دارد و با هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضائی که با فرماندهی انتظامی دارند شرایط خوبی از نظر کنترل جرایم رقم زده شده و در تمام شاخص‌های امنیتی نیز شاهد رشد قابل توجه هستیم.
سردار رحیم جهانبخش گفت: پلیس نهادی برآمده از متن مردم و انقلاب اسلامی است که با تکیه بر اخلاق، صلابت، اقتدار و مجهز شدن به فناوری‌های نوین برای مقابله با عاملان ناامنی عمومی، نقش اثرگذار و مهمی را در تامین امنیت پایدار استان ایفا کرده است و بدیهی است در جامعه‌ای که امنیت پایدار برقرار باشد آن جامعه دارای زمینه‌های توسعه، پیشرفت و تمدن است و مردم در یک فضای آرام با احساس امنیت، امید و آرامش کامل به زندگی خودشان ادامه می‌دهند.
فرمانده ارشد انتظامی در استان ادامه داد: پلیس هوشمندانه و با اقتدار همیشه با چشمانی بیدار و آگاه به نیات و اهداف دشمنان و با روحیه انقلابی و پاسداری از ارزش‌های دینی و الهی، نقشه دشمنان را خنثی ساخته و حراست و دفاع از امنیت عمومی، خط قرمز کارکنان انتظامی است و همیشه پلیس پشت و پناه مردم است و در موقع بروز ناامنی و خطر، مقتدرانه وظایف و مسئولیت‌های محوله را انجام می‌دهد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عملکرد انتظامی استان را تشریح کرد و گفت: در سال جاری در حوزه دستگیری معتادین متجاهر بیش از ۶۰ درصد رشد داشته، ۱۵۰ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی، بیش از ۶ هزار نفر سارق دستگیر و بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس مردمی برای امدادخواهی از پلیس صورت گرفته که نشانه اعتماد عمومی به پلیس است.
سردار جهانبخش تصریح کرد: پایه و اساس ماموریت‌ها در انتظامی استان، ارتباط مستمر و نزدیک با مردم است و تحقق شعار هفته انتظامی با عنوان “شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار”، با توسعه هم افزایی و همکاری و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر است و خدمتگزاری پلیس به عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات و آحاد مردم، بر کسی پوشیده نیست و این خدمت بی‌منت تا پای جان و در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و امنیت عمومی ادامه دارد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


سه × 1 =