نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در ارومیه برپا می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در ارومیه برپا می‌شود

آراز آذربایجان- شهردارارومیه از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در پارک جنگلی این شهر در طول ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
محمد حضرت‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سلامی اظهار داشت: در این ایام پروژه‌های متعدد مدیریت شهری در ارومیه به افتتاح یا بهره‌برداری می‌رسند که به‌واسطه آن شهروندان از خدمات متنوع‌تری بهره‌مند می‌شوند.
وی اظهار کرد: رقم ریالی هزینه شده برای طرح‌های مورد افتتاح در دهه فجر امسال قریب به یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال است.
حضرت پور گفت: بهره‌برداری از فاز اول فیبر نوری، نرم‌افزار نقشه جامع شهر هوشمند ارومیه، نرم افزار مانیتورینگ بک آپ، نرم‌افزار ستاد، نرم‌افزار حضور و غیاب یکپارچه، پروژه‌های فروش میوه، اپلیکیشن جامع، نرم‌افزار ۱۳۷ و نرم‌افزار حقوقی از جمله پروژه‌ها در حوزه نرم‌افزاری شهرداری ارومیه در ایام دهه فجر است.
وی تصریح کرد: اجرای پروژه آبیاری قطره‌ای به طول ۴۹ هزار و ۱۲ متر، احداث خیابان اتحاد و پروژه احداث صد متری رو به روی رزت به متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و احداث پل سواره‌رو سیل گاه طرزیلو در فاز اول، احداث ۹ باب شرکت مسافربری بین الملل با ظرفیت ۶۰۰ مترمربع، احداث فضای سبز در سطح شهر و گلخانه‌های تولیدی حاجی پیرلو و دیگاله با تولید رز شاخه بیده و گل آپارتمانی زینتی، تعریض پل سواره‌رو جنب مسجد الزهرا (س) نیز از پروژه‌های افتتاحی شهرداری ارومیه در ایام‌الله دهه فجر است.
شهردار ارومیه اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری از طرح پیاده‌روسازی ۴۸ هزار مترمربعی شهرداری ارومیه آغاز می‌شود و همزمان اجرای سه باب سپتیک به میزان یک هزار مترمکعب، آسفالت‌ریزی معابر به‌صورت آستر و رویه به مساحت ۳۸۰ هزار مترمربع و به میزان ۷۰ هزار تن و طرح جدول‌گذاری معابر به طول ۲۳ هزار متر، هدایت و دفع آب‌های سطحی در گلشهر، دیانت و مناطق ۵ گانه به مساحت ۸ هزار متر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


3 × = شش