نائب رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه:

نقاط حادثه خیز و بحرانی شهر ارومیه شناسایی شوند

نقاط حادثه خیز و بحرانی شهر ارومیه شناسایی شوند

گروه خبر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه باید نقاط حادثه خیز و بحرانی شهر ارومیه را شناسایی کند.
به گزارش آراز آذربایجان،مرتضی منافی با بیان اینکه شهرداری ارومیه باید توجه ویژه ای به نقاط اضطراری و شناسایی مکان‌های حادثه خیز در واقع بحرانی داشته باشد، افزود: شهرداری ارومیه عملکرد بحران در مورد ارتقا سطح تاب آور شهر را بیان کند.وی با این سوال که برای حفظ تراز خطر سیلاب‌های شهری، شهرداری ارومیه و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری چه تمهیداتی را در نظر دارد؟ گفت: شهرداری ارومیه باید در شناسایی نقاط آسیب پذیر در زمان وقوع بلایای طبیعی از جمله زلزله، آتش سوزی و طوفان اقدامات لازم را انجام دهد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه باید مدیریت بحران شهرداری تمهیداتی برای اسکان برای شهروندان آسیب دیده در زمان بحران در نظر بگیرد، اضافه کرد: مطالعات طرح جامعه مدیریت بحران شهر ارومیه هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.
منافی افزود: امکانات و تجهیزات شهرداری برای مدیریت بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی کافی نیست و لذا از دستگاه‌های ذیربط خواستار کمک به مدیریت شهری هستیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


9 − = سه