امام جمعه موقت اروميه:

مقابل مفسدان اقتصادی باید با قدرت بیشتری ایستاد

مقابل  مفسدان اقتصادی  باید با قدرت بیشتری  ایستاد

گروه خبر: امام جمعه موقت ارومیه گفت:در مقابل مفسدان اقتصادی باید با قدرت بیشتری ایستاد چرا که با بی‌قانونی آنها، منابع این مملکت به خطر می‌افتد و همین موجب بدبینی جوانان جامعه می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری‌زاد در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عید سعید فطر افزود: فعالان حوزه سیاست، فرهنگ و اقتصاد باید به این نکته‌ها توجه کنند تا از ترویج فتنه فرهنگی دشمن جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: وقتی حریم دین و حریم قانون بشکند جامعه رو به افول می‌رود و نباید اجازه حریم شکنی به دشمنان ایران اسلامی داد.
وی با اشاره به اختلاف‌های ریشه‌ای دشمن در مقابل اسلام بیان کرد: اختلاف و ستیزه‌گری کار دشمن است از این رو مهم نیست کجا و چه زمانی باشد چرا که هدف آنها ایجاد تفرقه میان جامعه اسلامی است چراکه از وحدت کلمه سفارش شده خداوند هراس دارند.
امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: در مسیر ارتقای سطح معیشت مردمی با رویکرد دیگری باید حرکت کرد تا با استفاده از کارشناسان تخصصی و منابع فوق العاده انسانی به سطح ایده‌آل دست یابیم.
حجت الاسلام والمسلمین حیدری‌زاد با بیان اینکه عدالت همان اجرای قانون است، اظهار کرد: باید تمام قد در مقابل افرادی که مقابل قانون قدرت نمایی می‌کنند، ایستادگی کرد و اجازه نداد تا بی قانونی تبدیل به عرف جامعه و عادی سازی در جامعه شود که این موضوع در مسائل اقتصادی و بانکی بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: در مقابل مفسدان اقتصادی باید با قدرت بیشتری ایستاد چرا که با بی‌قانونی آنها، منابع این مملکت به خطر می‌افتد و همین موجب بدبینی جوانان جامعه می‌شود.وی با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار امسال افزود: مردم سالاری دینی باید به صورت کامل در جامعه اسلامی اجرا شود چرا که با اجرای ناقص آن نمی‌توان حقوق این ملت را زنده نگه داشت.
امام جمعه موقت ارومیه اضافه کرد: به عنوان مثال مطالبات مردمی از نماینده‌ها باید چهار سال متوالی ادامه دار باشد در حالی که برخی فکر می‌کنند این مطالبات صرفا در زمان انتخابات است در حالیکه این چنین نیست.
حجت الاسلام والمسلمین حیدری‌زاد بیان کرد: این نظام، امنیت، دفاع و اقتصاد با حضور و مشارکت مردم معنا دار است و اگر مردم در میانه میدان نباشند متاسفانه همان آش و همان کاسه است که البته هموار کننده حضور مردم و مشارکت مردم نیز برعهده دولت است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


− سه = 5