آغاز اجرای ۱۳۴ طرح هادی روستا‌یی در آذربایجان غربی

آغاز اجرای ۱۳۴ طرح هادی روستا‌یی در آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: اجرای ۱۳۴ طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال آغاز شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در دو سال گذشته ۷۷۸ پروژه عمرانی روستایی از قبیل اجرای طرح هادی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در روستا‌های استان اجرا شده است افزود: اجرای ۱۳۴ طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال آغاز شده است.
جعفر برزگر گفت: در طرح‌های هادی روستایی ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف از قبیل مسکونی و نیازمندی‌های عمومی روستایی تعیین می شود.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اظهارکرد: طرح‌های هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و هدایت وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی اجرا میگردد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: در دو سال گذشته با اجرای ۷۷۸ پروژه عمرانی روستایی از قبیل اجرای طرح هادی و آسفالت معابر شاخص اجرای طرح هادی در آذربایجان‌غربی ۱۲ درصد افزایش یافته است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


8 − پنج =