مشکل بیکاری میاندوآب با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برطرف می‌شود

مشکل بیکاری میاندوآب با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برطرف می‌شود

آرازآذربایجان-معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل بیکاری که در آذربایجان غربی نیز بیش از ۱۳۰ هزار بیکار وجود دارد می‌تواند با ورود بخش خصوصی برطرف شود.
علیرضا رادفر در مراسم افتتاح گلخانه تولید گل و گیاهان زینتی این شهرستان اظهار داشت: باید امید به جامعه تزریق کرد و از دستاوردها و داشته‌ها در این ایام گفت.
وی خاطرنشان کرد: نظام خدمات بسیاری به مردم و در نقاط مختلف ارائه داده است ولی متأسفانه به سبب اطلاع رسانی نادرست مردم آگاهی کاملی نسبت به خدمات دولت ندارند.
معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب است و در این میان باید نیمه پر لیوان را دید و از کارآمدی‌ها به مردم گفت و امید ایجاد کرد و برای رسیدن به توسعه باید در ابتدا بدانیم که چه داریم و چه به‌دست آورده‌ایم و از این‌ها چگونه باید مراقبت کنیم.
وی تاکید کرد: ترویج ناامیدی کمک به جامعه نیست و عیب جویی کمکی به ما نمی‌کند و باید منصفانه نگاه و قضاوت کرد و تلاش‌ها را دید.
وی گفت: برجام راهبرد و استراتژی یک شخص نیست بلکه یکی از راهبردهای نظام برای برون رفت از برخی مسائل است.ر
رادفر افزود: اهداف مورد نظر در برجام به دلیل عدم پایبندی آمریکا به مفاد برجام و اشکال تراشی‌های ترامپ محقق نشد ولی دید دنیا نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی عوض شد و اسلام هراسی پایان پذیرفت.
وی تصریح کرد: ترامپ نشان داد که نمی‌خواهد برجام عملیاتی شود و به نظر می‌رسد در سیاست تازه کار است و رهبر معظم انقلاب نیز پاسخ آن‌ها را دادند و اعلام کردند که اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم و امروز دنیا با آمریکا همراهی نمی‌کند و این از آثار برجام است و باید در کنار نقد توفیقات را نیز دید.
معاون استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: برای حل مسئله اشتغال دولت باید خود را از تصدی گری کنار بکشد و اگر دنبال اشتغال هستیم جز حمایت از بخش خصوصی چاره دیگری نداریم و در استان ما نیز ۱۳۰ هزار نفر تحصیل کرده متقاضی کار داریم در صورتی که کلاً در استان ۶۰ هزار پرسنل اداری مشغول هستند و این نشان می‌دهد که چاره کار حمایت از بخش خصوصی است.
تسنیم

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


هشت + = 10