نماينده مردم نقده در مجلس شوراي اسلامي:

مشکلات کارگران با شعارهای پوپولیستی حل نمی شود

مشکلات کارگران  با شعارهای پوپولیستی  حل نمی شود

گروه خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه اغلب برنامه‌های دولتمردان برای حمایت از کارگران همچون مُسکن عمل می‌کند، افزود: مشکلات کارگران را زمانی می‌توان حل کرد که مسئولان از حرف‌های پوپولیستی و شعاری دست بردارند و در عمل حمایت خود را از این قشر نشان دهند.
به گزارش آراز آذربایجان،علی زنجانی حسنلوئی در مورد پیشنهاد دولت برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و پیش‌بینی سبد کالا بجای افزایش حقوق برای کارگران، گفت: مشکل کارگران و کارکنان دولت به این سادگی حل نمی‌شود به این دلیل که متاسفانه تاکنون در این زمینه یک کار بنیادین و زیربنایی دقیق و منسجم انجام نشده است.
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اغلب برنامه‌هایی که تاکنون دولتمردان در جهت حمایت از کارگران اعلام کرده‌اند همچون مُسکن عمل کرده و مشکلات این قشر را به صورت ریشه‌ای حل نمی‌کند.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات کارگران در گروی این است که مجلس و دولت دست به دست هم دهند و کار را با جدیت پیگیری کنند چرا که در شرایط کنونی با حقوق کمتر از ۸ میلیون تومان نمی‌توان زندگی کرد به ویژه در پایتخت در هیچ نقطه از شهر نمی‌توان مسکن مناسبی را اجاره کرد ضمن اینکه این مبالغ نمی‌تواند مشکلات معیشتی آنها را حل کند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: مشکلات کارگران را زمانی می‌توان حل کرد که مسئولان از حرف‌های پوپولیستی و شعاری دست بردارند و در عمل حمایت خود را از این قشر نشان دهند.عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون مجلس تمام تلاش خود را بکار گرفته است که در صورت همراهی دولت بتواند مشکلات کارگران را در حوزه‌های مختلف اعم از بیمه، معیشت، افزایش حقوق و تامین مسکن حل کند./

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


1 × چهار =