معاون سياسي امنيتي استاندار مطرح کرد

مشارکت ۵٫ ۶۵درصد واجدین شرایط آذربایجان¬غربی درانتخابات

مشارکت ۵٫ ۶۵درصد واجدین شرایط آذربایجان¬غربی درانتخابات

گروه خبر:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ۱۷ گانه استان را اعلام کرد.
علیرضا رادفر در این نشست که در محل استانداری برگزار شد، از مشارکت ۶۵٫۵ درصدی واجدین شرایط رای در استان آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در استان آذربایجان غربی در انتخابات هفتم اسفندماه، ۱ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۴۸۶ نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند و نسبت به انتخاب کاندیدا یا کاندیداهای مورد نظر خود اقدام کردند.
رادفر ادامه داد: از کل واجدین شرایط رای در استان که در انتخابات شرکت کردند، ۴۵ درصد مربوط به بانوان و ۵۵ درصد نیز مربوط به آقایان بوده است.
وی همچنین به بالاترین میزان مشارکت بانوان در انتخابات در میان شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: بیشتر حضور و مشارکت بانوان در این دوره از انتخابات در میان شهرستان های استان، مربوط به شهرستان تکاب با ۵۲ درصد مشارکت بوده است.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایلنا، رادفرهمچنین در رابطه با شکایات واصله به ستاد انتخابات استان اظهار داشت: هیچ شکایت رسمی به ستاد انتخابات استان گزارش و یا وصول نشده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


+ 7 = دوازده