نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

احیای دریاچه ارومیه از مطالبات دیرینه مردم است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه از مطالبات دیرینه مردم این شهر است گفت: مسیر ۲۰ ساله برای احیای دریاچه ارومیه با جاگذاری صحیح و شکل گیری کارگروه ملی نجات در سه سال به نتیجه رسید. به گزارش آراز آذربایجان، سید سلمان ذاکر در جشنواره فرهنگی، تفریحی و گردشگری دریاچه ارومیه با تاکید بر لزوم مشارکت ملی و مردمی در احیا دریاچه ارومیه گفت: حال خوب‌ امروز دریاچه ارومیه را مدیون عزم دولت سیزدهم هستیم که با تغییر رویه در احیای دریاچه و ایجاد کارگروه ملی نجات به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی، ادامه کار بر عهده مدیران این استان گذاشته شد که حال شاهد وضعیت خوب کنونی این دریاچه هستیم.
وی با تاکید بر سرعت عمل دولت در احیای دریاچه ارومیه افزود: راه ۲۰ ساله احیای دریاچه ارومیه درسه سال طی شد که نشان از کار کارشناسی و تخصصی بر روی این دریاچه است.ذاکر ادامه داد: در این دوره سه ساله رییس جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال برای احیای دریاچه ارومیه هزینه شده است و شاهد عملی شدن وعده‌های دولت سیزدهم برای این دریاچه هستیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استحصال آب، کنترل آب، توزیع و کنترل آب نیازمند کار کارشناسانه است که امیدواریم با عنایت رییس جمهور که همیشه پیگیر دریاچه ارومیه هستند شاهد ادامه اتفاقات خوب در این دریاچه باشیم.
ذاکر با تاکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه از مطالبات دیرینه مردم این شهر است افزود: حال خوب امروز دریاچه نشان از عزم جدی مدیران دولت سیزدهم برای پاسخ به مطالبات مردمی است.
وی ادامه داد: خشک شدن دریاچه ارومیه در یک سال رخ نداده بلکه بازه زمانی ۴۲ ساله دارد که نیازمند مشارکت مردم و دولت برای احیای نگین فیروزه‌ای آذربایجان است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


7 × نُه =