امام جمعه اروميه:

مسئولان شهری مشکل حمل ونقل عمومی ارومیه را حل کنند

مسئولان شهری مشکل حمل ونقل عمومی ارومیه را حل کنند

گروه خبر:امام جمعه ارومیه گفت: ارومیه دارای مشکلات عدیده شهری از جمله مشکل در حمل و نقل، آلودگی هوا، ترافیک ، تکدی گری و سد معبر است که مسئولین و مدیران شهری ارومیه باید مشکل حمل و نقل عمومی این شهر را فورا مدیریت کنند زیرا طولانی شدن این موضوع موجب نامناسب شدن چهره شهر می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: مسئولان می‌توانند با برنامه ریزی دقیق و درست، مشکل صادرات سیب آذربایجان‌غربی را مرتفع کنند.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه قیام حماسی مردم قم در ۱۹دی سال ۱۳۵۶ فراموش شدنی نیست، تصریح کرد: در این روز بود که قیام امام خمینی(ره) به اوج خود رسید لذا این روز تاریخ ساز باید در جامعه و به خصوص در بین جوانان زنده نگاه داشته شود.وی با اشاره به لزوم حل سریع مشکلات شهر ارومیه، تصریح کرد: ارومیه دارای مشکلات عدیده شهری از جمله مشکل در حمل و نقل، آلودگی هوا، ترافیک ، تکدی گری و سد معبر است که مسئولین و مدیران شهری ارومیه باید مشکل حمل و نقل عمومی این شهر را فورا مدیریت کنند زیرا طولانی شدن این موضوع موجب نامناسب شدن چهره شهر می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: دشمنان دین اسلام را هدف قرار داده‌اند و قصد دارند احکام دین در جامعه به درستی اجرایی نشود و باید مقابل این نقشه دشمنان با قدرت ایستادگی کرد.وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) ادامه داد: روز وفات این بانوی بزرگوار روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده که باید مادران و همسران بزرگوار شهدا از صبر و تقوای این بانوی با عظمت الگو بگیرند. نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید محیط زندگی انسان پاک و زیبا باشد، اضافه کرد: خداوند متعال به این امر تاکید دارد که بنده‌های او در محیطی زیبا و به صورت پاکیزه زندگی کنند و این امر در اولویت مدیریت شهری باشد.
وی بیان کرد: انسان باید رفتاری پسندیده و مورد رضایت خداوند متعال را در جامعه داشته باشد زیرا رفتار نیکو مورد تاکید خداوند متعال است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


3 + = هفت