سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

مرکز آموزشی تخصصی امداد ونجات در آذربایجان غربی راه اندازی می شود

مرکز آموزشی تخصصی امداد ونجات در آذربایجان غربی راه اندازی می شود

آرازآذربایجان،سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:مرکز آموزش تخصصی امداد و نجات در استان به زودی راه اندازی می شود.
حمید محبوبی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارشناسان و مربیان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی را از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان ذکر کرد و گفت: بر همین اساس هیچ محدودیت اعتباری برای بخش آموزش نداریم
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر امدادرسانی سوانح توسط افراد حاضر در سر صحنه انجام می‌شود، توسعه بخش آموزش‌های عمومی در زمینه امداد و نجات در اولویت کاری قرار دارد.
محبوبی اضافه کرد: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی ۳۰ کیف کمک‌های اولیه با کلیه تجهیزات و مانکن CPR خریداری و تا هفته آینده به شعب استان تحویل داده خواهد شد.
مدیر کل آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر نیز در ای جلسه گفت: سامانه جامع آموزشی در حوزه آموزش کشور با هماهنگی‌های انجام شده در حال تکمیل است و برگزاری دوره‌های تخصصی باید از اولویت‌های آموزشی باشد.
فائق عبدالله زاده افزود: در شعب استان‌ها با حمایت‌های رئیس جمعیت هلال احمر، پست سازمانی تحت عنوان پست آموزشی ایجاد خواهد شد.
وی یادآور شد: سه همایش کشوری برای معاونین آموزشی، مربیان و کارشناسان سامانه آذرخش در حوزه ضمن خدمت در سال جاری برگزار خواهد شد.
در این جلسه مربیان و کارشناسان، مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های آموزشی شعب بیان کردند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۵ ب.ظ

دیدگاه


8 − = چهار