- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مرکز آموزشی تخصصی امداد ونجات در آذربایجان غربی راه اندازی می شود

Posted By admin On خرداد ۹, ۱۴۰۲ @ ۳:۲۵ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان،سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:مرکز آموزش تخصصی امداد و نجات در استان به زودی راه اندازی می شود.
حمید محبوبی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارشناسان و مربیان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی را از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان ذکر کرد و گفت: بر همین اساس هیچ محدودیت اعتباری برای بخش آموزش نداریم
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر امدادرسانی سوانح توسط افراد حاضر در سر صحنه انجام می‌شود، توسعه بخش آموزش‌های عمومی در زمینه امداد و نجات در اولویت کاری قرار دارد.
محبوبی اضافه کرد: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی ۳۰ کیف کمک‌های اولیه با کلیه تجهیزات و مانکن CPR خریداری و تا هفته آینده به شعب استان تحویل داده خواهد شد.
مدیر کل آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر نیز در ای جلسه گفت: سامانه جامع آموزشی در حوزه آموزش کشور با هماهنگی‌های انجام شده در حال تکمیل است و برگزاری دوره‌های تخصصی باید از اولویت‌های آموزشی باشد.
فائق عبدالله زاده افزود: در شعب استان‌ها با حمایت‌های رئیس جمعیت هلال احمر، پست سازمانی تحت عنوان پست آموزشی ایجاد خواهد شد.
وی یادآور شد: سه همایش کشوری برای معاونین آموزشی، مربیان و کارشناسان سامانه آذرخش در حوزه ضمن خدمت در سال جاری برگزار خواهد شد.
در این جلسه مربیان و کارشناسان، مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های آموزشی شعب بیان کردند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%88%d9%86%d8%ac%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.