مدیران فرهنگی ایران اقتصاد فرهنگ را نمی‌شناسند

مدیران فرهنگی ایران اقتصاد فرهنگ را نمی‌شناسند

گروه فرهنگی:حاضران در تازه‌ترین نشست هماهنگی فرنو با موضوع بازی‌های رایانه‌ای و کتاب تعاملی گفتند که مدیران کشور مفهوم اقتصاد فرهنگ را نمی‌شناسند و به همین دلیل بازارپردازی صنایع فرهنگی امکان پذیر نیست.
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های هماهنگی رویداد فرنو با موضوع »بازی‌های ویدیویی و کتاب تعاملی« با حضور سیدامیر آقایی، دبیر جشنواره »بازارپردازی تهران « یاسمن رومینا، از پارک تولید محتوای نیتک سجاد قدیانی، از انتشارات کودک و نوجوان برف مجتبی سادات، مدیرعامل هولدینگ نبات، ندا جعفری از شرکت نارین گیمز و سیداحمد موسوی، از تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.
ضرورت حضور برنامه‌ریزی شده کسب و کارها در بازارهای فرهنگی
سیدامیر آقایی در این نشست گفت: از ابتدای امسال ۱۴۰۰ با طرح‌ریزی که از سال قبل داشتیم به نظر رسید که اگر بتوانیم همگرایی و فرصت هم‌راستا سازی ظرفیت‌هایی فرهنگی بین سازمان تبلیغات و مجموعه‌های تابعه آن در عرصه‌های تولیدی، توزیعی و ترویجی حوزه فرهنگ، به وجود آید، این فرصت و این زمینه را می‌توانیم به وجود بیاوریم که کسب و کارهای بازارپردازی شده (مرچندایز شده) بتوانند با انسجامی برنامه‌ریزی شده در بازارهای فرهنگی حضور پیدا کنند.
وی افزود: برای تحقق این اتفاق طرحی به اسم سلسله رویدادهای فرهنگی نوین طرح‌ریزی شده که با همکاری صندوق نوآوری شکوفایی به اسم رویدادهای پیوند صنایع فرهنگی شناخته می‌شود و عملاً این رویدادها مسئله اصلی

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


3 × نُه =