متوسط وام اشتغال مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی حدود ۳۶۳ میلیون ریال است

متوسط وام اشتغال مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی حدود ۳۶۳ میلیون ریال است

آرازآذربایجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: متوسط وام اشتغال مددجویان این نهاد طی سال جاری در استان، حدود ۳۶۳ میلیون ریال است که می‌تواند در ایجاد اشتغال مناسب برای این مددجویان موثر باشد.
عزیز سهندی افزود: از ابتدای امسال حدود ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی به مددجویان متقاضی پرداخت شده‌است.
وی اضافه کرد: این میزان رشد قابل توجهی نسبت به میزان تسهیلات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته به طوری‌که این میزان ۵۸ درصد و ۳۴۰ میلیارد ریال بیشتر از سال گذشته بوده‌است.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال نزدیک به ۲ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی از تسهیلات اعطایی بهره‌مند شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: اغلب طرح‌های اشتغال مددجویان در استان مربوط به بخش دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی و خدمات بوده‌است.
سهندی گفت: میاندوآب با ۲۱۶ طرح و اعطای ۷۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال رتبه نخست را در استان داشته که امیدواریم دیگر استان‌ها نیز تکاپوی بیشتری در این خصوص داشته باشند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اواخر اسفند سال ۱۳۵۷ با فرمان امام راحل فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت، علاوه بر کمک به خانواده‌های نیازمند، تلاش قابل توجهی در اشتغال و خودکفایی خانواده‌های مددجو داشته‌است.
در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار نفر از جمعیت آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۶ ب.ظ

دیدگاه


6 × = شش