رييس‌کل دادگستري استان خبر داد

لزوم اهتمام ویژه به جبران عقب ماندگی‌های تولیدی آذربایجان‌غربی

لزوم اهتمام ویژه به جبران عقب ماندگی‌های تولیدی آذربایجان‌غربی

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برای جبران عقب‌ماندگی بخش‌های تولیدی استان باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی به منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسئولان نهادهای مرتبط در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد به جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد جنایت‌های غیرقابل‌توصیف رژیم غاصب، کودک کش و جلاد هستیم که تمام اصول انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و ناجوانمردانه خون بی‌گناهان را روی زمین می‌ریزد و امیدوارم هرچه زودتر شاهد فروپاشی این رژیم منحوس باشیم.
رییس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در ادامه با تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه مختلف خاصه استاندار و مجموعه تحت امر که به توسعه و بهبود اشتغال استان کمک می‌کنند تأکید کرد: در بحث توسعه استان و حمایت از واحدهای تولیدی هر چقدر تلاش کنیم باز کم است و می‌بایست جهشی امور را پیش برد تا جبران عقب‌ماندگی‌ها شود.
مقام ارشد قضایی استان آذربایجان‌غربی امروز مشکل ۹ واحد تولیدی در این جلسه مطرح می‌شود امید است همه مدیران اجرایی، دستگاه‌های نظارتی و مدیران قضایی و بانکی به رفع‌ورجوع واحدهای تولیدی به نفع تولید و اشتغال استان اظهارنظر و نقطه‌نظرات راهگشا ارائه کنند.
عتباتی در پایان تأکید کرد: می‌بایست نیت خدمت به مردم باشد و همه به واحدهای تولیدی که سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و مایحتاج مردم را تهیه و آرامش روانی جامعه را تأمین می‌کنند کمک کنند.
مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه از مدیران که در جبهه اقتصادی به واحدهای تولیدی مشاوره‌های خوبی ارائه می‌دهند و در اجرا پیگیر اقدامات آنها هستند تقدیر و ادامه این کمک‌ها در رفع مشکلات واحدهای تولیدی را خواستار شد.
در ادامه جلسه مشکلات واحدهای تولیدی شرکت فنی و تولیدی کود کمپوست سلامی میاندوآب، شرکت‌تعاونی میوه خشک کنی خشکبار شهریار میاندوآب، شرکت تولیدی یونولیت ایرانیان میاندوآب، شرکت‌تعاونی شهد میاندوآب، شرکت سیمان آذر آبادگان خوی، کارخانه گوجه‌فرنگی بوکان، شرکت آذر جام هادی نقده، شرکت تجر کیمیا ماکو و بازرگانی حیدرنژاد مطرح و اعضای حاضر در خصوص آنها نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح و در پایان تدابیری برای رفع این مشکلات اتخاذ و مصوب شد

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 1 =