رييس کل دادگستري آذربايجان غربي:

لابراتوار تولید هروئین در ارومیه منهدم شد

لابراتوار تولید هروئین در ارومیه منهدم شد

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یک لابراتوار تولید و پخت و پز مواد مخدر از نوع هروئین در ارومیه منهدم شد.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی یک ماهه و رصد تحرکات یک باند تهیه و تولید مواد مخدر از نوع هروئین را در یک عملیات منسجم و هماهنگ موفق به انهدام یک باب لابراتوار تولید و پخت و پز هروئین واقع در ارتفاعات صعب العبور ارومیه در منطقه عملیاتی درگیر در حاشیه نوار مرزی شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین، ۲۴ کیلوگرم انواع پیش ساز و آلات و ادوات تولید هروئین نیز کشف شد.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه ۲ نفر از سرکردگان باند دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف گردید.عتباتی اضافه کرد: پرونده این افراد پس از سیر مراحل قانونی جهت انجام تحقیقات مقدماتی و رسیدگی تحویل دادسرای انقلاب شد.وی یادآور شد: مبارزه بی امان باسوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد و عقوبت سختی در انتظار کسانی که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهند و جوانان کشور را به تباهی می‌کشند، است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


× 2 = هشت