عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس بررسی می‌شود

عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس  بررسی می‌شود

گروه خبر: نماینده مردم مهاباد و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی عملکرد مالی و اداری مدیران ستاد احیای دریاچه ارومیه در دستور کار مجلس قرار دارد.
به گزارش آراز آذربایجان، جلال محمودزاده افزود: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی ستاد احیای دریاچه ارومیه با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اکثریت آرا در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصویب شده است.وی ادامه داد: براساس دستور کار اعلامی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس و سازمان محیط زیست مجلس تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه از بدو تاسیس از سال ۱۳۹۲ تا آخر سال ۱۳۹۹ بررسی شد.
عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بار مالی ستاد احیا در این مدت بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد با حمایت قاطع اعضای کمیسیون مصوب شده و گزارش آن به اطلاع مردم خواهد رسید. محمودزاده تاکید کرد: در این طرح عملکرد مالی و اداری ستاد احیای دریاچه ارومیه شامل دریافتی ها و نحوه هزینه کرد، سفرهای خارج از کشور و داخلی، حسابرسی مالی طرفین قرارداد ستاد، میزان اعتبار دریافتی از دولت و نحوه هزینه کرد آن، قوانین و بخشنامه‌های ستاد احیا و سایر موارد اساسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = چهارده