معاون نظارت سازمان صنعت وتجارت آذربايجان غربي:

طرح نظارت ویژه بر بازار ماه رمضان برای جلوگیری از گرانی‌ آغاز شد

طرح نظارت ویژه بر بازار ماه رمضان برای جلوگیری  از گرانی‌ آغاز شد

گروه خبر:معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از اول اردیبهشت ۹۹ در استان خبرداد.
به گزارش آراز آذربایجان،علیرضا محمودی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات نامتعارف و سرخود قیمت ها به ویژه در خصوص اقلام پر مصرف و مرسوم در ایام ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی در سطح عرضه و بازار تشدید خواهد یافت.
وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، ادامه داد: در این طرح نظارت بر حسن اجرای تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در قالب طرح تنظیم بازار و دیگر کالاهای پر مصرف با قیمت های مصوب دولتی با استفاده از تمام ظرفیت های بازرسان سازمان و اتاق اصناف استان به اجرا در خواهد آمد.
محمودی تأکید کرد: در طول مدت اجرای این طرح نظارت بر فروش های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه های زنجیره ای، کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت دارعلی الخصوص اقلامی نظیر شکر، برنج، روغن و غیره که دارای قیمت مصوب هستند، تشدید خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


6 + = پانزده