شهرستان‌‍‌های با وضعیت زرد در آذربایجان‌غربی به هفت مورد رسید

شهرستان‌‍‌های با وضعیت زرد در آذربایجان‌غربی به هفت مورد رسید

آرازآذربایجان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از ۱۷ شهرستان این استان، هفت شهرستان در وضعیت زرد است و همچنان شهرستانی با وضعیت قرمز در استان نداریم.
علی مصطفوی افزود: در حال حاضر شهرستان های اشنویه، تکاب و سردشت در جنوب و پلدشت، شوط، چایپاره و چالدران در شمال آذربایجان غربی وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وی اضافه کرد: ارومیه به همراه شهرهای خوی، سلماس و ماکو در شمال آذربایجان غربی و شهرهای مهاباد، نقده، پیرانشهر، شاهین دژ، میاندوآب و بوکان در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در شهرهای زرد و نارنجی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.
وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 7