مسئول کميته پشتيباني کنگره 12 هزار شهيد استان:

شهدا متعلق به تمام اقوام و گرایشات سیاسی هستند

شهدا متعلق به تمام اقوام و گرایشات سیاسی هستند

گروه خبر: مسئول کمیته پشتیبانی کنگره ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی گفت: شهدا متعلق به تمام اقوام و گرایشات سیاسی هستند، شهدای این مرز و بوم یک شخصیت ملی پیدا کرده اند و هیچ کس در این مقطع نمی تواند برای خود سهمی قائل شود و بگوید شهدا متعلق به موضوع و منطقه خاص است.
محمد حضرتپور، با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در ارومیه اظهار داشت: کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروزی و خنثی کردن توطئه های دشمنان عملکرد مطلوبی دارد.
وی با بیان اینکه برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی با هدف معرفی شهدای گرانقدر آذربایجان غربی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، تجلیل از مقام شامخ شهدا و تسلی خاطر خانواده شهدا در شهر ارومیه در حال برگزاری است، ادامه داد: برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آن به نسل جوان به ویژه نسل چهارم موثر است.
شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره ها و کنگره هایی چون کنگره ۱۲ هزار شهید استان بستری مناسب برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تببین فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: امنیت حاکم در استان آذربایجان غربی با دارا بودن ۹۶۰ کیلومتر مرز بدلیل رشادت های جوانان این دیار است، رشادت هایی که در کانون توجه مسئولان کشوری و مردم ایران قرار می گیرد.
وی با اشاره به برگزاری کنگره ۱۲ هزارشهید استان با حضور مقامات عالی رتبه کشوری، عنوان کرد: این حضور نشان از اهمیت جایگاه شهدای گرانقدر استان چو ن شهید باکری و امینی که در تامین امنیت جان خود را تقدیم اسلام کردند.
مسئول کمیته پشتیبانی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه امروز امنیت جامعه مدیون شهدای گرانقدر میهن اسلامی است، اظهار کرد: با برگزاری چنین کنگره هایی می توان ارزش های دفاع مقدس را به نسل امروز منتقل کرد و توطئه دشمنان را بر علیه وطن دوستی ایرانیان خنثی کرد.
حضرت پور با بیان اینکه شهرداری ارومیه به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی کنگره ۱۲ هزار شهید استان وظیفه فضا سازی شهری را عهده دار شد، بیان کرد: فضاسازی شهری در قالب نصب تصاویر شهدا و نصب ائلمان های مفهومی مرتبط انجام شد.
وی، افزود: علاوه بر وظیفه مسئول کمیته پشتیبانی در طول برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید، شهرداری ارومیه متعهد شد که در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر نسبت به نصب اسامی و زندگینامه شهدا در قالب کاشی شکسته در ورودی ۲۳ هزار کوچه شهر ارومیه اقدام کند.
شهردار ارومیه با بیان اینکه این روزها فضای شهر با نصب تصاویر شهدا، آغشته به تجلی یاد و نام شهیدان در دل هر بینده با گذر از معابر شهری شده است، بیان کرد: تصاویر شهدا و ائلمان های مفهمومی در نقاط مختلف شهر این سوالات را در ذهن جوان امروزی ایجاد می کند که شهیدان ما چه اقداماتی انجام داده اند و رشادت ها و دلاوری های شهیدان این میهن اسلامی در دفاع از وطن و کیان اسلامی در ذهن ها تداعی می شود.
حضرت پور با تاکید بر اینکه شهدای آذربایجان غربی متعلق به تمامی مذاهب، اقوام و تمامی گرایشات سیاسی است، بیان کرد: شهدای این مرزبوم یک شخصیت ملی پیدا کره اند و هیچ کس در این مقطع نمی تواند برای خود سهمی قائل شود و بگوید شهدا متعلق به موضوع و منطقه خاص است.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا ، شهردار ارومیه با اشاره به اینکه همه قدردان شهداء گرانقدر هستند، ابراز امیدواری کرد: خداوند توفیق به همه دهد که نام و یاد شهدا را در دل ها زنده و در تمامی امور مبنا قراردهند و با تحقق این مهم، کشور از تمام هجمه های شوم دشمنان اسلام همچنان مصون خواهیم ماند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


3 + نُه =