دبير قرارگاه دانشگاهي کنترل و مديريت کروناي استان خبرداد

شناسایی ۲ مورد مشکوک به کرونای اومیکرون در آذربایجان‌ غربی

شناسایی ۲ مورد مشکوک به کرونای اومیکرون  در آذربایجان‌ غربی

گروه خبر: دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کرونای آذربایجان‌غربی از دو مورد مشکوک به کرونای اومیکرون در استان خبر داد.
به گزارش آراز آذربایجان، سیدجلیل موسوی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هنوز مورد مثبتی از سویه جدید کرونا اومیکرون در استان گزارش نشده است، افزود: ۲ مورد مشکوک بوده که برای بررسی نهایی به تهران ارسال شده است.
وی با بیان اینکه وجود هر گونه مورد مثبت اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار کرد: نباید از سویه جدید اومیکرون غافل باشیم چرا که این سویه حتماً در کشور وجود دارد و نباید سهل انگاری در انجام واکسیناسیون و یا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.
دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کرونای آذربایجان‌غربی بر دو اصل مهم رعایت موارد بهداشتی و انجام واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: شهروندان طبق روال گذشته زدن ماسک و دوری از تجمعات را رعایت کنند.
موسوی از ۲ مورد مشکوک به کرونای اومیکرون در استان خبر داد و گفت: نمونه‌های آزمایشگاهی این دو مورد برای بررسی نهایی به تهران ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه تا اعلام این خبر ، ۱۰۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۲۵ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند، افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


نُه × = 36