نماينده سلماس در اعتراض به اظهارات وزير خارجه آمريکا:

سیاسی کردن کرونا جهت فشار بر همسایگان برای بستن مرزهایشان است

گروه خبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سیاسی کردن کرونا جهت فشار بر همسایگان برای بستن مرزهایشان با ایران است گفت: اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا صرفا غرض سیاسی بوده و در راستای دامن زدن به سیاست ایران هراسی است. به گزارش آرازآذربایجان ، شهروز برزگر کلشانی در خصوص اظهارات ضدایرانی مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، گفت: مقامات کاخ سفید سیاست ایران هراسی به راه انداخته اند و از هر موقعیتی مانند شیوع بیماری کرونا برای دامن زدن به این موضوع بهره می برند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در منطقه است که مقابل سیاست های خصمانه ایالات متحده ایستاده است، اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها دلیل شکست های پی در پی در منطقه و همچنین شروع خیزش بزرگ منطقه ای علیه خودشان را برگرفته از ایران سربلند می دانند لذا تلاش می کنند هر طور شده به کشورمان آسیبی وارد کنند.
وی با بیان اینکه ویروس کرونا در کشورهای مختلف شیوع یافته و اکنون کشورهای مختلفی در اروپا نیز درگیر این بیماری هستند، ادامه داد: بنابراین می توان دریافت وقتی وزیر خارجه ایالات متحده در مورد کشورمان موضع گیری می کند، صرفا اغراض سیاسی دارد.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به عبارتی آمریکایی ها می خواهند با دامن زدن به ایران هراسی و بزرگنمایی شیوع این بیماری، هجمه ای علیه کشورمان راه اندازی کنند که خوشخبتانه با هوشیاری این سیاست شکست خورد.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع آنها قصد داشتند با سیاسی کردن موضوع یاد شده و افزایش فشار حداکثری، کشورهای همسایه را به سمتی ببرند که مرزهای خودشان را به روی کشورمان مسدود کنند اما موفق نشدند که بیانگر ناتوانی در مواجه با ایران مقتدر است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

دیدگاه


شش − = 5