رييس شوراي آموزش و پرورش استان:

زیرساخت های حوزه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تقویت شود

گروه خبر:استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نقاط ضعف و قوت شاخص‌های مهم آموزشی و پرورشی استان شناسایی و ضمن تقویت زیر ساخت‌ها، مشکلات این بخش مرتفع شود.
به گزارش آراز آذربایجان،محمد صادق معتمدیان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه عدالت آموزشی در استان باید اجرایی شود، گفت: دولت سیزدهم بر توسعه متوازن متمرکز شده لذا تبعیض و بی‌عدالتی آموزشی در استان باید مرتفع و مناطق محروم نیز از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.
وی با تاکید بر اینکه رفع معضل کمبود کلاس درس استان باید حل شود، ادامه داد: از ظرفیت خیرین و بنیاد برکت برای رفع مشکلات و کمبودهای آموزشی مناطق محروم استفاده شود.
معتمدیان با بیان اینکه با مشارکت و کار تیمی ارتقای کمی و کیفی بخش آموزشی، تربیتی استان مورد توجه قرار گیرد، گفت: اولویت‌های توسعه ای هر بخش آموزش و پرورش احصا شود و ضمن آسیب شناسی، راهکارهایی برای رفع عقب ماندگی‌های این حوزه ارائه و عملیاتی شود. رئیس شورای آموزش و پرورش استان بر ضرورت توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های آموزشی و مهارت آموزی در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط با همت جدی و هم افزایی و ارائه برنامه‌های کاربردی نسبت به رفع مشکلات آموزش و پرورش وارد عمل شوند. وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته معلم نیز افزود: با هدف تجلیل از مقام شامخ معلم، از ایده‌ها و برنامه‌هایی در این راستا استقبال می‌شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 2