مديرکل راه وشهرسازي استان:

روند ساخت طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی سرعت می‌گیرد

روند ساخت طرح نهضت ملی مسکن  در آذربایجان‌غربی سرعت می‌گیرد

گروه خبر:مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: روند ساخت طرح های نهضت ملی مسکن که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در حال اجرا هستند، سرعت بیشتری می‌گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: روند ساخت طرح های نهضت ملی مسکن که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در حال اجرا هستند، سرعت بیشتری می‌گیرد.
وی افزود: ? طرح در شهرهای ارومیه و مهاباد به تعداد ۷۴۴ واحد با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجراست.حمزه لو ادامه داد: این طرح ها در مجموع پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی دارند.مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: با تعیین و تکلیف این طرح‌ها روند اجرایی طرح های نهضت ملی مسکن سرعت بیشتری می گیرد و این امر نیز در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.حمزه‌لو با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۸ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی تامین شده است.وی تاکید کرد: مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


3 + چهار =