روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس مسافری از مرز تمرچین تردد می کند

روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس مسافری از مرز تمرچین تردد می کند

آرازآذربایجان –مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به ازسر گیری تردد مسافر از پایانه مرز تمرچین افزود: از امروز جمعه روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس مسافری از این مرز تردد می کند.
ارسلان شکری با اشاره به توقف تردد اتوبوس‌های مسافری در این مرز به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: از امروز جمعه سوم بهمن ماه تردد مسافر با اتوبوس از این پایانه با رعایت موارد بهداشتی از سر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس از مرز تمرچین جهت حمل مسافرین بین ایران و عراق تردد خواهند کرد، ادامه داد: در راستای انجام بدون مشکل این ترددها، پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ به طور کامل اجرا می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در ماه‌های قبل تردد تبعه هر کشور و نیز اقامت‌های موقت دو تبعه‌ای به صورت محدود انجام می‌شد، اظهارکرد: از امروز تردد اتوبوس‌های مسافری از پایانه مرز تمرچین پیرانشهر از سر گرفته شده است.
تردد مسافران با اتوبوس از پایانه مسافربری مرز تمرچین با توجه به شیوع ویروس کرونا از چند هفته قبل متوقف شده بود که این امر از امروز جمعه ۳ بهمن ماه از گرفته خواهد شد.
پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر یکی از پایانه‌های مرزی پنج گانه آذربایجان غربی است که در مرز ایران با شمال عراق است.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه


نُه − 3 =