معاون سياسي و اجتماعي استاندار:

راه‌اندازی گرمخانه برای متکدیان ارومیه در اولویت قرار گیرد

راه‌اندازی گرمخانه برای متکدیان ارومیه  در اولویت قرار گیرد

گروه خبر: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد و راه اندازی گرمخانه و اردوگاه برای متکدیان در اولویت بوده و باید با سرعت در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان، رضا ایراهیمی در سومین جلسه ساماندهی متکدیان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حضور متکدیان در ورودی های شهرها جلوه ناخوشایندی به ارومیه می دهد، افزود: تگباید تلاش شود این افراد از ورودی و معابر شهرها جمع آوری شوند.
وی ادامه داد: از پلیس انتظار می رود تا در این زمینه اطلاع رسانی لازم را به فرمانداری ها و شهرداری ها انجام دهند تا در اسرع وقت متکدیان از سطح شهر جمع آوری شوند.
وی اظهار کرد: جمع آوری متکدیان وظیفه شهرداری هاست و شهرداری ها دراین خصوص باید اقدامات لازم را انجام دهند.معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: باید به صورت ویژه سرشبکه های اصلی متکدیان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند.
همچنین دراین جلسه که به صورت وبیناری با فرمانداران شهرستان های بوکان، مهاباد، میاندوآب و خوی برگزار شد، هرکدام از فرمانداران به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در راستای جمع آوری متکدیان از سطح شهر پرداختند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


9 × هشت =