استاندار آذربايجان‌غربي:

راه‌اندازی منطقه ویژه سرو زمینه‌ساز تحول بزرگ ترانزیتی است

راه‌اندازی منطقه ویژه سرو  زمینه‌ساز تحول بزرگ ترانزیتی است

گروه خبر:استاندار آذربایجان‌غربی گفت: راه‌اندازی و رونق منطقه ویژه اقتصادی سرو می_تواند تحولی قابل توجه در حوزه ترانزیتی در منطقه ایجاد کند.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان درجلسه بررسی آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سرو افژود: رونق این طرح مهم‌ اقتصادی همچنین فرصت اشتغال را برای مردم منطقه ایجاد کرده و فرصت های خوبی را در اختیار مردم و جوانان قرار می دهد.
وی به نقش این منطقه در تبادلات تجاری اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی این منطقه تحول بزرگ ترانزیتی اتفاق می افتد که باید برای استفاده از ظرفیت بزرگ ایجاد شده در این بخش آماده شویم.
همچنین در این جلسه اعضای حاضر در خصوص تامین امکانات لازم برای این منطقه از نظر آبرسانی ، گاز رسانی، رسیدگی به مشکلات و ارایه تسهیلات لازم ، بررسی نواقص و معایب و مزیت ها و همچنین ارائه راهکارهای لازم به ارائه پیشنهادات ، نظرات و برنامه های خود پرداختند.
لایحه راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو از حدود سال ۱۳۹۶در مجاری قانونی تایید و تصویب مطرح و به شور گذاشته شد و سال های متمادی در این مجاری، رفت و آمد داشت تا نظیر بسیاری از کارهای برزمین مانده دیگر، در دولت سیزدهم و با تلاش و رایزنی های این دولت و همچنین محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به ثمر نشست و چندی پیش، مهمترین گام راه اندازی این منطقه ویژه اقتصادی برداشته شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


چهار − = 3