نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در اروميه:

دولت و مجلس عزم خود را برای رفع مشکلات اقتصادی جزم کرده‌اند

دولت و مجلس  عزم خود  را برای رفع  مشکلات اقتصادی  جزم کرده‌اند

گروه خبر: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت انقلابی و مردمی و نمایندگان مجلس به عنوان خادمان ملت، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور معطوف کرده‌اند.
به گزارش آراز آذربایجان، علی نیکزاد در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در ارومیه افزود: تغییرات مدیریتی در کشور با رای مردم انجام شد و فردی آمد و دولت را تحویل گرفت مه هدفش این بود چشم ما به برجام و آمریکا و خارج از کشور نباشد بلکه چشم به مردم، درون کشور، آرمان‌های انقلاب و همسایه‌های خودمان باشد.
وی با بیان اینکه کشور به مسیر پیشرفت حرکت می‌کرد ولی دشمنان این موضوع را بر نتابیدند، اضافه کرد: آنان آمدند یکسری کارها کردند تا نگذارند امور پیش برود ولی درود خدا بر ملت ایران باشد که یک توطئه و جنگ ترکیبی را که دشمنان ترتیب داده بودند را با هوشیاری و بصیرت خنثی کردند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنان می‌خواستند دنیا را علیه ایران اسلامی جمع کنند ولی جلوی این موضوع گرفته شد و مردم ایران اسلامی از این امتحان سربلند بیرون آمدند.
وی خطاب به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اظهار کرد: امیدی پیدا شده بود در مردم که دوباره کارهای کشور به ریل می‌افتد و رشد اقتصادی محقق می‌شود و ارزش‌های انقلاب و خانواده شهدا در کشور عزتمند می‌شون، اینها سبب شد تا دشمنان توطئه کنند و جلوی این فرصتی که می‌توانست صرف ایجاد و رشد اشتغال و ثروت شود، را بگیرند.
نیکزاد با بیان اینکه ایام الله نشانه آیات الهی و راهنمای مسیر زندگی هستند، گفت: این ایام به فرموده رهبر معظم انقلاب نشانه‌های خدا بر اهل صبر و شکر است.
وی اظهار کرد: ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین ایام است چون انقلاب لطف حضرت حق است که به وسیله امام (ره) ملت را از اسارت آزاد کرد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران اسلامی مصداق کامل صبار و شکور و بهترین در دنیا هستند که خداوند احیای اسلام ناب محمدی را برعهده این ملت نهاده است.
وب افزود: روزی جمهوری اسلامی نهالی نوپا بود ولی این ملت با صبوری، استقامت، مجاهدت و ایستادن در مقابل استکبار و نه گفتن به آمریکا و وسوسه نشدن در برابر طعمه‌های آنان و پایبندی به شعارها و آرمان‌های انقلاب آن را به درختی تنومند تبدیل کرد تا امروز اعلام کنیم هیچ طوفانی نمی‌تواند این درخت را ریشه کن کند.
نیکزاد با بیان اینکه معرفت و شناخت مقدمه شکرگزاری است، یادآور شد: برای شناخت انقلاب و خدمات آن، شناخت وضعیت کشور قبل از انقلاب لازم است.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید بطور کامل انجام شود، اضافه کرد: برخی خباثت های رژیم منحوس گذشته هنور برای جوانان بازگو نشده و اگر شرایط کشور در قبل از انقلاب برای جوانان گل و بلبل توصیف شده این یک توصیف غلط است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مباحث قبل از انقلاب هنرمندانه و دقیق برای نسل جوان تبیین شوند ضمن اینکه تحقیق در مسایل قبل از انقلاب ضروری است.
نیکزاد اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که وضعیت بهداشت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب چگونه بوده و از ایام کرونا و تلاش مسوولان در راستای ریشه کنی این ویروس نباید غافل شد.
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا خائنان خاندان پهلوی را بزک کنند، گفت: خوشگذرانی این خاندان در آمریکا و اروپا با غارت ثروت مردم از جمله این خیانت‌ها است.
نیکزاد با تاکید برشناخت وضعیت کنونی انقلاب اسلامی و اینکه کشور از چه وضعیتی برخوردار است، افزود: به برکت خون شهدا و مجاهدان علمی، دشمنان می‌دانند با جمهوری اسلامی نمی‌توان مقابله کرد.وی با بیان اینکه دشمنان به قدرت نظامی ایران واقف هستند، یادآور شد: توان موشکی نوع جدید ایران می‌تواند در کمترین مدت هر هدفی را نابود کند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


+ 9 = ده