نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي:

دولت تدابیر و عنایت ویژه ای جهت احیای دریاچه ارومیه داشته باشد

دولت تدابیر و عنایت ویژه ای جهت احیای دریاچه ارومیه داشته باشد

گروه خبر: عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با محوریت دریاچه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.
عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه جهت افتتاح چند طرح به تبریز سفر کرده بود که در بدو ورود به این شهر، با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کرد.
نظر به تذکرات متوالی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به دولتمردان جهت جدی گرفتن موضوع احیای دریاچه ارومیه، پیش بینی می شد که امام جمعه تبریز این بار نیز مطالبه جدی در این خصوص از کلانتری داشته باشد.
حجت الاسلام آل هاشم ضمن تاکید بر تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه، گفت: دولت محترم باید تدابیر و عنایت ویژه ای در جهت احیای دریاچه ارومیه داشته باشد.
وی ادامه داد: امروزه شیوه های متعددی برای رویارویی با بحران های محیط زیست و بهبود وضعیت آن وجود دارد و با بهره گیری از ظرفیت گروه های مردم نهاد زیست محیطی می توانیم بصورت فراگیر بستری مناسب جهت حفاظت از محیط زیست ایجاد کنیم.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ائل، این در حالی است که حجت الااسلام آل هاشم پیش از این از عدم اهتمام جدی مسئولین نسیت به نگین فیروزه آذربایجان انتقاد کرده بود و بر مطرح کردن این موضوع در محضر رهبر انقلاب در دیدار آتی مردم آذربایجان با معظم له در ۲۹ بهمن تاکید کرده بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


+ سه = 10