امام‌جمعه چهاربرج:

دولت برای حل مشکل گرانی و معیشت مردم چاره‌اندیشی کند

دولت برای  حل مشکل  گرانی و معیشت  مردم  چاره‌اندیشی کند

گروه خبر:امام‌جمعه چهاربرج گفت: از دولت مردمی نیز می خواهیم تا در مورد معیشت مردم و قدرت خرید مردم فکری اساسی بکنند چرا که روزبه روز قیمت مایحتاج بالا می‌رود و باید فکری اساسی به این موضوع داشته باشید.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام‌جمعه در خطبه‌های نماز جمعه چهاربرج، گفت: دشمن با ایجاد این اغتشاش‌ها و آشوب‌ها می‌خواهد توجه نظام را از مسائل اصلی دور کند ولی نظام اسلامی با مدیریتی که دارد توانسته در همه جبهه‌ها پیش رود و همچنان در حال پیشروی است و با این چیزها زمین‌گیر نمی‌شود.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همواره دو هدف توقف پیشرفت صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و توقف قدرت نظامی ایران تا به تراز قدرت نظامی اسرائیل نرسد، را طبق سیاست‌های اعلامی خود در قبال ایران در پیش گرفته است، افزود: در این راستا نیز راهبرد آنها نافرمانی مدنی و ایجاد جنگ داخلی و قومیتی در داخل کشور ، انهدام مراکز صنعتی و اقتصادی و حتی حمله به تاسیسات هسته‌ای است.امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه در راستای اجرای این راهبرد جدید رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز کمک ??? میلیارد دلاری را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است، ادامه داد: از نظر صهیونیست‌ها، مردم ایران باید به جان هم بیفتند و عملیات ترور و خرابکاری نیز به‌عنوان مکمل آن، اجرا شود و باید به‌قدری به مردم ایران فشار وارد شود که آنها در دو جبهه جنگ با حاکمیت و مخاصمه با خودشان درگیر شوند تا بالاجبار فعالیت‌های هسته‌ای و حمایت از محور مقاومت و به تعبیر رژیم صهیونیستی، گروه‌های نیابتی را فراموش کند.
حجت‌الاسلام جلالی در ادامه با بیان اینکه قدرت موشکی و اقتدار و پیشرفت نظام و ایران اسلامی به یکی از کابوس‌های دشمن که نمی‌خواهد ایران اسلامی پیشرفت داشته باشد تبدیل شده است، تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهند آمریکا پیش و بیش از آنکه نگران تهدیدات فضایی و موشکی از ناحیه شرق آسیا باشد، از جانب پیشرفت‌های موشکی ایران دغدغه دارد؛ به‌ویژه آنکه اعلام خبر دستیابی ایران به فناوری ساخت موشک‌های هایپرسونیک اتفاقی است که همه محاسبات آمریکا را تحت‌الشعاع قرار داد.
امام‌جمعه چهاربرج افزود: موضع محتاطانه کاخ سفید نشان می‌دهد در صورت تأیید این موفقیت به‌ناچار باید به ناکارآمدی همه سامانه‌های پدافندی خود اعتراف کند.
وی با تاکید بر اینکه قدر نعمت امنیت را باید بدانیم، اظهار کرد: از منظر متون اسلامى، امنیت اجتماعى، یکى از بزرگ‌ترین و گواراترین نعمت‌هاى الهى است که با نعمت تندرستى و سلامت برابرى مى‌کند، همه مردم به آن نیاز دارند و بدون آن، شادى در زندگى بى‌مفهوم است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


4 + یک =