سيدعلي خميني در اروميه :

دولتمردان اقدامات اساسی برای حل مشکل دریاچه ارومیه انجام دهند

دولتمردان اقدامات اساسی برای حل مشکل دریاچه ارومیه انجام دهند

گروه خبر: یادگار امام خمینی (ره) گفت: حل مشکل دریاچه ارومیه از آرزوهای بزرگ مردم منطقه بوده و امید است که دولتمردان نسبت به حل این مشکل اقدامات اساسی صورت داده و در این زمینه برای مردم اطلاع رسانی کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی در جمع راهپیمایان ارومیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی یادگار امام(ره) بر اساس فرمایش خود ایشان امانتی در دست مردم است افزود: مسئولین باید بدانند که مقابل خون شهدا پاسخگو هستند و باید قدردان این نعمت باشند و این انقلاب به معنای حقیقی باید زمینه ساز ظهور باشد.
وی با بیان اینکه ما مفتخریم و باید خوشحال باشیم که دشمن ما در دنیا اسرائیل است ادامه داد: دشمنی با جنایتکاران تاریخ افتخار ماست.
سیدعلی خمینی در ادامه با بیان اینکه راه حفظ جمهوری اسلامی مقابله با مفسدین اقتصادی است گفت: تک ‌تک مردم ما تیزبین و مسئول هستند، باید کاستی‌ها را بگوییم، همگی در برابر اقداماتمان مسئولیم و پاسخگو خواهیم بود که برای حفظ نظام و جلوگیری از فساد چه کرده‌ایم.
*راه حفظ جمهوری اسلامی مقابله با مفسدین اقتصادی است
نوه گرامی امام راحل با تاکید بر اینکه نباید در برابر فساد اقتصادی ساکت باشیم خاطرنشان کرد:ما با ثروت مشکلی نداریم اما با فساد مشکل داریم، مسئولی که به‌جای حل مشکل مردم به فکر افزایش ثروت خود است نماد فساد است.
سیدعلی خمینی با بیان اینکه ملت نسبت به فساد اقتصادی ناراضی است و مسئولین هم باید کنار آن‌ها باشند گفت: باید در برابر فساد بایستیم چراکه این حفظ انقلاب است، راه حفظ جمهوری اسلامی مقابله با مفسدین اقتصادی است
یادگار امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه مسئول در کشور ما باید همانند مردم عادی زندگی کند اظهارداشت: تجملات در زندگی مسئول و مصرف بدون حساب و کتاب از بیت‌المال توسط مسئولین باید حذف شود.
وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم باید در اولویت باشد و اکر نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند حداقل در زندگی خود مراعات کنند افزود: مسئولیت در جمهوری اسلامی یعنی خدمت به مردم و زندگی مثل مردم، اگر مفسدان اقتصادی دور مسئولین نباشند بهتر می‌شود خدمت کرد.
دولت، مجلس و قوه قضاییه در برابر فسادهای اقتصادی مسئول هستند
سید علی خمینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه اعم از دولت و مجلس و قوه قضاییه در برابر فسادهای عظیم مسئول هستند و باید پاسخگو باشند اضافه کرد: ما در دیانت و غیرت و اعتقاد جوانان پیشرفت کرده‌ایم هرچند مشکلات فرهنگی داریم اما اعتقاد داریم که شرایط این روزهای کشور آرزوی علمای دهه ۴۰ و ۵۰ بود.
یادگار امام خمینی (ره) با بیان اینکه پیشرفت‌های اقتصادی ما اندک نیست اما در روز ۲۲ بهمن‌ماه در کنار تمام این شرایط و مشکلات مشت محکمی بر دهان آدشمنان زدیم گفت: مردم فقط خواهان این هستندکه مسئولان به فکر آن‌ها باشند و زندگی تجملاتی نداشته باشند.
سیدعلی خمینی با بیان اینکه وعده‌های ناشدنی مسئولین و نداشتن اراده برای حل مشکلات مردم امری است که باعث اعتراضات می‌ شود ادامه داد: مشکل اینجا است که همه پشت تریبون عیب‌ها را می‌گویند اما با پیشرفت‌ها کاری نداریم.
وی در ادامه همچنین با اعلام اینکه دشمنان دنبال عیب‌جویی هستند و در برخی موارد نفوذ دارند اما بصیرت مردم همیشه آن‌ها را ناکام گذاشته است اظهارداشت: امروز دشمنان نظام درصدد ناامیدی مردم و جوانان از نظام هستند و غافل از اینکه این مردم درهر گروه و جناحی در کنار هم بوده و توطئه دشمنان را با شکست روبرو خواهندکرد.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، سید علی خمینی با اشاره به مشکلات منطقه آذربایجان غربی گفت: حل مشکل دریاچه ارومیه از آرزوهای بزرگ مردم منطقه بوده و امید است که دولتمردان نسبت به حل این مشکل اقدامات اساسی صورت داده و در این زمینه برای مردم اطلاع رسانی کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


پنج + = 14