خانواده‌ها جوانان خود را از اهداف معاندین در تجمع‌ها آگاه کنند

خانواده‌ها جوانان خود را از اهداف معاندین  در تجمع‌ها آگاه کنند

گروه خبر:دادستان ارومیه با اشاره به اینکه برخی جوانان و نوجوانان در روزهای اخیر مرتکب یک سری اقدامات هیجانی شده‌اند، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را از اهداف معاندین در تجمع‌ها آگاه کنند.
به گزارش آراز آذربایجان،حسین مجیدی افزود: یک سری تحرکاتی در چند نقطه از استان به لحاظ فوت «»مرحومه مهسا امینی« انجام شده که تحلیل‌های دقیق و رصدهای میدانی ما، بیانگر آن است که تعدادی نوجوانان و جوانان متاسفانه مرتکب یک سری اقدامات هیجانی و مجرمانه می‌شوند و لطمات جبران ناپذیری به بعضی حوزه‌ها از جمله اموال عمومی وارد می‌کنند.
وی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی و معاندین در تلاش برای اغفال جوانان و نوجوانان هستند، اظهار کرد: گروهک‌هایی همچون کوموله که دستشان به خون هزاران جوان ایرانی آلوده است، امروز در تلاش برای اغفال جوانان و نوجوانان و صدور بیانیه برای کشاندن آنان به کف خیابان‌ها هستند.
مجیدی ادامه داد: قطعا بسیاری از این اقدامات، ناشی از رفتارهای هیجانی جوانان و نوجوانان است ضمن اینکه اطلاعات دقیقی داریم که بیانگر این است متاسفانه بسیاری از این موضوعات تحت الشعاع فضای سازی رسانه‌های معاند نظام، گروهک‌ها و ضد انقلاب در فضای مجازی است.
وی با اشاره به اینکه در تجمعات رخ داده ارومیه در روزهای اخیر، عملا قشر فرهیخته و پخته جامع حضور نداشتند، گفت: دشمنان پس از مایوس شدن از اغفال قشر فرهیخته جامعه به دنبال تمرکز بر روی نوجوانان بوده که می‌طلبد خانواده‌ها در همین راستا هوشیاری لازم را داشته باشند.وی یادآور شد: بررسی‌ها برای شناسایی عوامل معاندین در تحریک احساسات و اغفال جوانان و نوجوانان در استان آغاز شده و به زودی اطلاع رسانی‌های لازم در این راستا انجام می‌شود.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۶ ب.ظ

دیدگاه


8 × هفت =