جوانان آذربایجان‌غربی جشن بامدادی خیابانی برپا کردند

جوانان آذربایجان‌غربی جشن بامدادی خیابانی برپا کردند

گروه گزارش: تعدادی از جوانان شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی با جشن خیابانی از حمله سپاه پاسداران به اهداف صهیونیستی خوشحالی خود را نشان دادند. بامداد یکشنبه شماری از جوانان ومردم شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی در ارومیه، پیرانشهر، مهاباد، خوی، سلماس و ماکو و دیگر شهرها هم‌اکنون در اقدامی منحصر بفرد در حال برپایی جشن هستند.
تجمع جوانان و مردم ولایی شهرهای مختلف این استان در حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی است تا با فریاد مرگ بر اسرائیل آمادگی خود را جهت حمایت همه جانبه از سربازان وطنشان اعلام کنند.
منتظر پاسخ ایران به صهیونیست‌ها بودیم
مرتضی اکبری ۳۴ سال دارد به میدان انقلاب آمده تا میان مردم ارومیه جشن بگیرد و به ایرنا می‌گوید: ما منتظر این حمله بودیم چراکه ایران چند روز پیش اعلام کرده بود که یکشنبه برخی اهداف صهیونیستی را با موشک خواهد شد.
وی‌ ادامه داد: سربازان ایرانی حتی در دفاع نیز جوانمردانه عمل کردند و از پشت خنجر نزدند و این نشان از روحیه انقلاب و جهادی ایرانیان است.
اسرائیلی‌ها با قدرت ایران غافلگیر شدند
سینا حضرتی که فردی میانسال است و در این جشن حضور یافته، می‌گوید: رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند این حمله ایران بیشتر از انتظار ما بود و غافلگیری‌مان سر این موضوع است.
وی ادامه داد: سپاه با پرتاب ۴۰۰ تا ۵۰۰ موشک پهپادی امشب نشان داد که اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
حال مردم ایران مثال زدنی است
کاظم عباسی دیگر شهروند ارومیه‌ای به ایرنا می‌گوید: این حضور مردم نشان از عزم ملت ایران در نابودی رژیم صهیونیستی است چرا که ایرانیان به دنبال کشتار نیستند بلکه این صهیونیست‌ها هستند که با قلدری به جهانیان زور می‌گویند.وی با با بیان اینکه به سربازان کشورم افتخار می‌کنم، اضافه کرد: حال من خوب است چون قدرت نظامی و امنیتی کشورم را امشب بیشتر چشیدم و این حال خوب مسلما تکثیر می‌شود و انرژی مثبت میان مردم برای فلسطینی ها است.
برمی‌گردیم به سطح خیابان‌های شهر، جوانان به صورت خودجوش و گروهی در حال بوق زنی با خودروهایشان هستند و به مردم می‌گویند بیدار شوید که امشب جشن برپاست.
این خودروها به صورت گروهی بوق زنان همه خیابان‌ها را بدون برنامه قبلی طی می‌کنند که البته با استقبال جوانان، برخی خیابان‌های مرکزی شهرها نیز دچار ترافیک شده است.
این جشن‌ها همه نشان از حمایت مردم و جوانان آذربایجان‌غربی به پاسخ موشکی پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی است.
شماری از مردم انقلابی آذربایجان‌غربی همزمان با مردم دیگر شهرهای کشور در حمایت از پاسخ نظامی پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی در میدان‌های اصلی شهرشان جمع شده و شعارهای علیه این رژیم اشغالگر سر دادند.در شهرهای مختلف این استان مردم شیرینی به دست در حال تبریک گفتن به هم هستند و این نشان از روحیه بالای مردم آذربایجان‌غربی در حمایت از اقدام سربازانشان در سنگرهای دفاع از حریم کشورشان است.به گزارش آراز آذربایجان به نقل از ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


− دو = 0