رييس سازمان بسيج سازندگي استان:

جهاد آبرسانی آذربایجان غربی ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جهاد آبرسانی آذربایجان غربی ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گروه خبر: رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: جهاد آبرسانی به ۳۷۹ روستای این استان با ۹۶۶ میلیارد تومان اعتبار ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گزارش آراز آذربایجان، سرهنگ علی حیرانی اظهار کرد: از این تعداد روستا، آبرسانی به ۲۷۳ روستا با اعتبار ۸۲۰ میلیارد تومان در شهرهای جنوب استان از جمله بوکان، سردشت، پیرانشهر، شاهین دژ و میاندوآب اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیش از یک هزار کیلومتر در قالب این طرح لوله گذاری می‌شود، ادامه داد: فاز دوم این طرح نیز تا اتمام آبرسانی به همه روستاها سطح استان ادامه دارد.
رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هم اکنون احداث هشت طرح ورزشی با پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در دست اقدام است که اعتبار آن از محل اعتبارات سازمان و منابع دولتی تامین خواهد شد.
سرهنگ حیرانی افزود: همچنین با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی احداث ۲۴ مرکز اورژانس و خانه بهداشت با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد، ۱۴ مرکز با ۴۵ میلیارد تومان مربوط به روستاهای جنوب استان است که با برنامه ریزی انجام شده نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسند.
وی با اشاره خدمات بخش راهداری سازمان بسیج سازندگی گفت: آسفالت ۱۴۰ کیلومتر مسیر بین مزارع و محوطه مساجد نیز با ۵۲ میلیارد تومان اعتبار در ۱۹ شهرستان در حال انجام است.سرهنگ جیرانی یادآور شد: همچنین احداث ۲۰ واحد مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار دارد که پس از تکمیل تحویل افراد مستضعف خواهد شد.وی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی تاکید کرد: امسال ۱۲۰ برنامه شامل افتتاح طرح‌های عمرانی و آیین‌های فرهنگی و معنوی برای این هفته تدارک دیده شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


8 − = سه