جاری‌ شدن سیل در خوی جان یک نفر را گرفت

جاری‌ شدن سیل در خوی جان یک نفر را گرفت

آرازآذربایجان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روستاهای میری‌کندی و آقاسی‌کندی شهرستان خوی و شهر فیرورق، متاسفانه یک نفر جان باخت.
حمید محبوبی با اشاره به فوت یک تن بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روستاهای میری‌کندی و آقاسی‌کندی شهرستان خوی و شهر فیرورق و تاکید بر ادامه امداد و نجات جمعیت سیل زده این روستاها اظهار کرد: عملیات امداد ‌و نجات در منطقه در حال انجام است.
وی افزود: امدادگران هلال احمر تاکنون آب جمع‌شده در تعدادی از منازل روستاهای میری و آغاسی در بخش فیرورق را تخلیه کرده‌ و مشغول امدادرسانی به مردم هستند.
محبوبی با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی این روستاها گفت: جاده ارتباطی این ۲ روستا ساعتی پیش با تلاش راهداری بازگشایی و عملیات امدادرسانی تسهیل شد.
وی اضافه کرد: در این حادثه بعد از ارزیابی اولیه به منازل ۶ خانوار در روستای میری کندی و ۲ خانوار در روستای آقاسی کندی آسیب وارد شده بود.
به گفته محبوبی، هم اکنون توزیع اقلام ضروری (چادر، پتو، موکت، ست ظروف، کلمن و بسته غذایی یک ماهه) در بین این هشت خانوار در حال انجام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تاکید کرد: به ۳۸ نفر در این سیل امداد رسانی شده است.
در اثر وقوع این سیل به مزارع و دام روستاییان آسیب رسیده که هنوز از میزان آن اطلاعی در دست نیست.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


سه + 8 =