امام جمعه شاهين‌دژ:

مفسدان اقتصادی باید به عنوان مفسد فی الارض اعدام شوند

مفسدان اقتصادی باید به عنوان مفسد فی الارض اعدام  شوند

گروه خبر: امام جمعه شاهین‌دژ گفت:هم اکنون وظیفه مهم قوه قضائیه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است تا جایی که می‌توانند مفسدان بزرگ اقتصادی را اعدام کرده و مفسدان فی الارض را نیز معرفی کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا در آیین نماز جمعه شاهین‌دژ با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به سالروز حرکت اسرا از کوفه به شام اظهار کرد: بی‌شک رمز ماندگاری قیام عاشورا رشادت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بر علیه یزیدیان بوده است.
وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) در چهار مرحله از جریان عاشورا دفاع کرد گفت: در روز عاشورا امام زین‌العابدین(ع) با وجود بیماری، اما رخصت خواست که به میدان نبرد با دشمن برود اما به وی اذن داده نشد، در کوفه نیز برای جمعیتی که برای تماشای اسرا آمده بودند، روضه‌ای خواند که صدای ندامت و پشیمانی مردم به گوش رسید و علاوه بر آن در مجلس شام نیز خطبه خواند و همچنین مباحث سیاسی را نیز در قالب دعا در کتاب صحیفه سجادیه مطرح کرد.
امام جمعه شاهین‌دژ افزود: از سوی دیگر امام سجاد(ع) با گریه سیاسی خود، یاد عاشورا را زنده نگاه داشت چون اگر ایشان نبود، جریان عاشورا در عاشورا می‌ماند.
وی در ادامه با اشاره به حمله تروریستی در اهواز بیان کرد: تروریست‌ها با پوشش نظامی به محل رژه ارتش حمله کرده و گروه الاحوازیه که یک گروه تجزیه طلب وهابی در اهواز بوده و مقر آن در لندن انگلستان است، مسئولیت این حمله را برعهده گرفتند.
فصیح نیا با اشاره به مسائل پشت پرده حادثه اهواز گفت: آنان ۳۱ شهریور همزمان با آغاز دفاع مقدس را برای حمله تروریستی خود انتخاب کردند تا ثابت کنند که جنگ بر علیه ایران به پایان نرسیده و نشان دهند که اقتدار دفاعی ایران مستحکم نیست و هر زمان که اراده کنند می توانند به کشور ضربه بزنند و اینکه به دنیا بگویند که ایران نمی‌تواند از شهروندان خود حفاظت کنند.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه آمریکا نمی‌تواند از راه نظامی به کشور ضربه بزند، راه اقتصادی و تحریم را در پیش گرفته است بیان کرد: درست است که در بروز مشکلات اقتصادی، بحث آمریکا مطرح است اما به نظر می‌رسد که تنها ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی به آنان بازگردد چون ۸۰ درصد مشکلات به خاطر سوء مدیریت بازار است.
امام جمعه شاهین‌دژ گفت: متاسفانه بازاریان نیز با احتکار مواد غذایی و سایر اقلام پرمصرف، سبب گرانی آن در بازار و در نتیجه ایجاد مشکلات به هم وطنان شده اند که ناشی از عدم مدیریت و بازرسی دولت است چون انقلاب اسلامی برای از بین بردن فساد در جامعه شکل گرفت.
وی تصریح کرد: هم اکنون وظیفه قوه قضائیه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است تا جایی که می‌توانند مفسدان بزرگ اقتصادی را اعدام کرده و مفسدان فی الارض را نیز معرفی کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۶ ب.ظ

دیدگاه


6 + هشت =