جانشین مرزبانی آذربایجان غربی:

تعدی و تجاوز در مرزهای آذربایجان غربی با برخورد قاطع پاسخ داده می‌شود

تعدی و تجاوز در مرزهای آذربایجان غربی با برخورد قاطع پاسخ داده می‌شود

آرازآذربایجان، جانشین فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت: با هرگونه تعدی و تجاوز در مرزهای ابن استان، بشدت و قاطعانه برخورد و پاسخ لازم داده می‌شود.
سرهنگ عباس مرادی روز شنبه در آیین معرفی فرمانده جدید هنگ مرزی ماکو اظهار کرد: در بیش از یک هزار کیلومتر از مرزهای استان با کشورهای همسایه مرزبانان با روحیه بالا و دفاع جانانه، شبانه روزی از مرزهای کشور حفظ و حراست می‌کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه امنیت بستر تمام فعالیت‌های سیاسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، افزود: مرزبانی استان در سال جدید در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال نقش اساسی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عهده دارد.
جانشین مرزبانی استان آذربایجان غربی همچنین برخورد با عابران غیرمجاز و متجاوزان مرزی را از دیگر اقدامات اساسی مرزبانی عنوان و تاکید کرد: تامین آسایش فردی و عمومی و پاسداری از دستاوردهای نظام و مرزبانی از حدود و ثغور مرزهای کشور به عهده مرزبانی است.
سرهنگ مرادی بر لزوم برخورد قانونی لازم با برهم زنندگان نظم و امنیت در مرزها تاکید کرد.
حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه و نادر کاظمی فرماندار ماکو نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت مقوله امنیت پایدار و آرامش در مرزها از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مرزبانان شهرستان در ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک تقدیر کردند.
در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ سرهنگ شیرزاد حاجی زاده که به مقام بازنشستگی نائل شد، سرهنگ صادق رستم زاده به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی ماکو معرفی شد.
شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی با کشور ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان ۲۲۰ کیلومتر مرز دارد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

دیدگاه


نُه − 5 =