توجه به شفافیت و شایستگی منجر به انتخاب شورایی کارآمد وقوی می شود

توجه به شفافیت و شایستگی منجر به انتخاب شورایی کارآمد وقوی می شود

آراز آذربایجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شرکت و توجه به آزمون مهم چالش شایستگی و شفافیت از سوی نامزدهای این دوره از انتخابات منجر به انتخاب شوراهایی کارآمد، متخصص و قوی می شود.
حجت الاسلام محمد داداش زاده نبود شفافیت در عملکرد نمایندگان شوراها در دوره‌های گذشته را از نقاط ضعف در این پارلمان‌های مهم محلی دانست و افزود: جای خالی چالش مهم و اساسی شفافیت و شایستگی در این دوره کاملاً مشهود بود که خبرگزاری مهر با نکته سنجی دقیق توانسته است برای تحقق آن گام اساسی بردارد.
وی با اشاره مزایای بی شمار اجرای چالش شفافیت و شایستگی که از سوی خبرگزاری مهر با همکاری جنبش ازما در این دوره از انتخابات اظهار کرد: نامزدهایی که به سوابق کاری، تخصص و کارآمدی خود باور دارند و می‌توانند در حرف و عمل به اصل شفافیت عمل کنند با حضور در این چالش زمینه روی کار آمدن شورایی کارآمد و در نتیجه مدیریت قوی شهری در شهرها را فراهم کنند.
داداش زاده اعتماد دوباره مردم به شوراها، انتخاب آگاهانه و اصلح، زمینه سازی برای مشارکت حداکثری از از مهمترین مزایای چالش شفافیت و شایستگی عنوان و خاطرنشان کرد: رعایت اصل شفافیت موجب حذف افرادی که شورا را دستاویزی برای کسب قدرت و منفعت‌های شخصی قلمداد می‌کنند شده و زمینه رقابت سالم انتخاباتی را نیز فراهم می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با دعوت از همه نامزدهای این دوره از انتخابات به دور از تمامی جناح‌ها و دیدگاه‌های سیاسی برای شرکت در چالش شفافیت و شایستگی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه و نیز برگزاری انتخابی اصلح و آگاهانه از سوی مردم دارند.
داداش زاده تاکید کرد: باید همه رسانه‌ها بستر و زمینه حضور همه نامزدهای انتخابات ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در تمامی شهرها برای شرکت در چالش شفافیت و شایستگی که نتیجه آن شورایی متخصص و کارآمد است فراهم کنند.
داداش زاده با اشاره به جای خالی توجه به شایسته سالاری، تخصص و شفافیت در انتخابات دوره‌های قبل و نیز تبلیغات از سوی نامزدها افزود: با توجه به تمرکز این دوره از تبلیغات در بستر فضای مجازی نامزدها با حضور در این چالش می‌توانند به مطالبه اصلی مردم در این زمینه پاسخ درست و درخوری بدهند.
وی یادآور شد: اگر نامزدهای انتخابات خود را ملزم به رعایت شفافیت در حرف و عمل بدانند مردم نیز با اعتماد دوباره به عنوان حامیان بزرگ بستری شکل گیری مدیریت قوی شهری را فراهم می‌کنند تا در آینده شاهد مشکلات دوره‌های اخیر نباشیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۱ ب.ظ

دیدگاه


+ سه = 10