استاندار:

تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت بسباری از عقب ماندگی‌های آذربایجان‌غربی را جبران می‌کند

تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت بسباری از عقب ماندگی‌های آذربایجان‌غربی را جبران می‌کند

آرازآذربایجان،استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت در حوزه اقتصادی بسیاری از عقب ماندگی‌های استان را جبران خواهد کرد و می تواند فرصتی بی نظیر برای رشد اقتصادی باشد.
محمدصادق معتمدیان اظهار داشت: تشکیل این صندوق سبب جهش در حوزه اقتصادی خواهد شد که فاز دوم سفرهای شهرستانی با اولویت طرح‌های اقتصادی نیز در همین راستا خواهد بود.
وی با بیان‌ اینکه سفرهای شهرستانی ادامه دارد، افزود: نشست‌های تخصصی قبل از این سفرها و یک جمع بندی کارشناسانه از آخرین وضعیت شهرستان، نقش بسزایی در رفع موانع پیش‌رو دارد.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان لازم الاجراست، بیان کرد: مدیران باید طبق زمان بندی انجام شده، طرح‌ها را به اتمام برسانند.
وی اضافه کرد: مصوبات شورای برنامه ریزی جهشی در توسعه منطقه خواهد بود؛ دستاوردهای‌سفر های شهرستانی باید در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا مردم در جریان امور قرار گرفته و امید آفرینی در جامعه تقویت شود.
معتمدیان با تاکید بر ضرورت افزایش ضریب ایمنی مدارس، گفت: سیستم گرمایشی مدارس باید ایمنی لازم را داشته و از استانداردهای لازم برخوردار باشد؛ جان دانش آموزان برای ما اهمیت دارد و به سادگی از کنار آن نخواهیم گذشت.
وی همچنین بر ارتقای شاخص های بهداشت و درمان و توجه به ایجاد شرایط لازم برای رشد اقتصادی منطقه سلماس تاکید کرد.
وی با بیان اینکه بازگشایی بازارچه مرزی “کوزه رش” از مطالبات مردم منطقه است، گفت: تحقق این موضوع نیازمند بهره مندی از ظرفیت های دیپلماسی است که باید رایزنی‌های لازم با طرف ترکیه انجام شود.
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به همکاری وزارت صمت با شهرداری سلماس جهت تکمیل منطقه ویژه اقتصادی، اظهار داشت: شرایط برای حضور سرمایه گذاران در این منطقه باید فراهم شود و در تلاش هستیم تا سرمایه‌های منجمد مردم را به تولید بازگردانیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


دو − 2 =