استاندار:

بخش اعظم اقدامات دولت سیزدهم در آذربایجان‌غربی بی‌سابقه بوده است

بخش اعظم اقدامات دولت سیزدهم در آذربایجان‌غربی بی‌سابقه بوده است

آرازآذربایجان، استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بخش اعظم اقدامات دولت سیزدهم در راستای توسعه استان بی سابقه بوده است، گفت: رسانه ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و بازتاب خدمات دولت به مردم ایفا کرده‌اند.
محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد، افزود: از ابتدای دولت برنامه چهارساله برای توسعه آذربایجان غربی تدوین شده و در ۲ سال اخیر تحولات بسیار خوبی در استان با همکاری نهادهای مختلف رقم خورده است.
وی با اشاره به اینکه امپراتوری رسانه های معاند نقش مهمی در انتشار اخبار نادرست برای ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان ایفا می کنند، اضافه کرد: با توجه به موقعیت استان، صدها شبکه ماهواره ای با زبان محلی علیه خدمات دولت برنامه سازی می کنند که مقابله با این امر با کارو تلاش و تبیین فعالیت ها در دستور کار قرار دارد.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تبیین فعالیت های دولت در استان طی ۲ سال گذشته اظهار کرد: یکی از برنامه های دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود و در ابتدای دولت ٨۵ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشت که بخشی از آن مربوط به این استان بود.
معتمدیان ادامه داد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم، سه هزار پروژه نیمه تمام در آذربایجان‌غربی به بهره برداری رسید که برای آنها ۲۳۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: کاهش نرخ بیکاری به کمترین میزان در تاریخ آذربایجان‌غربی و ایجاد ۵۶ هزار شغل جدید از دیگر اقدامات مهم و بی سابقه دولت درآذربایجان غربی بود.
وی افزود: گازرسانی به ۴۱۹ روستای سخت گذر و افزایش ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی به بیش از ٨۰ درصد و افتتاح ۲ بیمارستان بخشی از دیگر خدمات دولت در این منطقه است.
استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: علاوه بر حوزه های عمرانی، توسعه اقتصادی و صنعتی نیز در استان سرعت گرفته و تاکنون ۲۴٨ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشته است.
معتمدیان اضافه کرد: هم اکنون فرهنگ مطالبه گری به جای مطالبه سازی در استان نهادینه شده است و از سویی با تلاش دستگاه های اجرایی تمام مسایل به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی می شودکه همین امر در روشنگری بسیار مهم است.
وی با قدردانی از اطلاع رسانی فعالیت های دولت سیزدهم و پیشرفت های استان توسط دستگاه های اجرایی و رسانه ها گفت: البته باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم زمینه ارتقای بیش از پیش امید در جامعه را فراهم کنیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۸ ب.ظ

دیدگاه


4 + = هفت